• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Fatta hur mycket som behövs packas när man reser bort med kräkande bebis! Nu när hon inte ammas luktar det ju dessutom vidrigt, så nu är det bara att byta kläder sådär... Tja, femtielva gånger om dagen! Gäller ju dessutom både Ellen och mig eftersom hon naturligtvis hinner flänga runt så hälften hamnar på mig...

Så nu är jag helt slut på efter att ha packat till mig och barnen. Tack gode Gud att jag inte behöver packa åt herr B också, som en del av mina vänner faktiskt gör...

på er alla värdefulla sötnosar. Hinner med all säkerhet in en sväng imorgon innan vi åker. Vill ju inte missa mer än nödvändigt....

• Lalune2

Nämen FB, vad jobbigt! Nä, det är inte kul när de är inne i kräkperioder, fy och usch.

Hoppas att ni får det kanonbra nu!!!

Själv letar jag spöken för glatta livet just nu tillsammans med andra FLare!

• fru bengtsson

Soleil: Va? Vadå letar spöken? Ni är ju lite knasiga... Spöken är ju läskiga grejor!

• fru bengtsson

Kollat - ser inget!

• fru bengtsson

Men är det inte bara en helt vanlig människa då?

• Lalune2

Jo, det är det jag undrar. Men alla andra säger att ungefär sådär ser hon ut och dessutom är hon lite suddig. Men jag vet inte själv, funderar också på om det inte är en människa. Men jag har lagt in en bild till och där är hon ännu mer genomskinlig och ser huvudlös ut. Men jag vet inte!

• fru bengtsson

Äsch, nu bestämmer jag att det är en helt vanlig tant, annars är det ingen idé att jag ens _försöker_ sova ikväll!

Lycka till, ni spökjägare!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D