• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Nej, inte riktigt!

Jag trilskas med min värk.

Fick en tid den 26 november....?

Kommer göra ett nytt försök i morgon för jag var påväg tilla kuten nu ikväll, och det kan ju inte vara meningen

• marsbarn06

Nej det låter för-vligt att du inte får hjälp fortare än så..

• Gisse the one and only

Piaf

Jag får ALLTID tid samma dag jag ringer!! Ring imorgonbitti prick 8.00 och kräv att få komma till läkare, säg att du har så ont att du inte kan stå upp och tänderna håller på att växa ner på knäna!!! Fan

• marsbarn06

Själv har jag fullt sjå med att försöka känna bebben..hrmm Jag vill känna sparkar, jag vill jag vill jag vill..men så vet jag liksom inte riktigt hur det ska kännas... :) Jag har uppenbarligen väldigt mycket mer angenäma problem!

• Piaf

Alltså:
    De svarade inte ens. Det var en maskin som sa att vi har så mycket nu så linjerna är inte tillgängliga, var vänlig ring 112 om det är livshotande...

Sen när jag då kom fram så var alla tider slut. Så sa hon att du får försöka ringa i morgon bitti, så sa jag att stopp och belägg. JAg måste få en tid. Kan inte sitta här och hoppas på att en dag ska någon svara, så då fick jag en tid den 6 december . ÅNEJ!!! Jag vägrar sa jag. Ta vilken läkare som helst, men ge mig en tidigare tid, då opustade hon fram denna tiden Så, så är det!

• marsbarn06

Japp, beställ en akuttid imorgon bitti- själv har jag fått det vid ngt tillfälle när jag har haft superont..

• Piaf

marsis:
    Det jag skulle vilja säga är att det du känner nu som du anar är bebisen, ÄR bebisen

• Gisse the one and only

Piaf

Vart går du, vilken vårdcentral?

• marsbarn06

Det sjuka med vården är att när man är som mest slut och trött så måste man göra sig rejält hörd för att få hjälp..ge dig inte Piaf..

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D