• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

marsis:
    Så känns det. Så får jag sån ångest med jobbet. Skreve tt brev till min chef och sekreteraren som tar hand om sjukskrivnigarna... Det känns lite bättre efter det, men inte bra!

• marsbarn06

sorry..blixtvisit... måste tyvärr sticka :( kram på er ses imorgon, hej hej

• marsbarn06

Du kan INTE hjälpa att du är sjuk.

• marsbarn06

Piaf Om du orkar med det så ge inte dig när det gäller läkare...alla VET hur fruktansvärt ont det gör med bihålorna så det MÅSTE finnas tid för dig! Kramis..jag måååste tyvärr gå..hej då

• Anne M
    God morgon alla sköna damer!
  • fru bengtsson

Godmorgon vänner!

Liten har blivit stor och sitter nu i sin gåstol och trycker på alla knappar på panelen framför - helt överlycklig! Herregud, jag minns att jag tyckte Manda var jättestor när hon var 4 månader, men Ellen..... Nä, hon får allt finna sig i att vara bebis ett bra tag till!

• Anne M
    fru bengtsson
    Är lilla karamellen Ellen så "stor" redan?! Jösses vad tiden går fort.
  • Tintomara

Godmorgon!

Fb: Tiden flyger verkligen! Men visst är de små mindre?! Sarah har fått vara bebis mycket längre än Marcus. De är ju alltid minst så det kan de nog utnyttja länge! Vi tänker nog inte heller skaffa några fler så det är lite vemodigt att bebistiden försvinner - samtidigt är det skönt på ett sätt.

• marsbarn06

Godmorgon allesamman! Vilken härlig morgon! Min älskling hade frukosten framdukad imorse, ...väckte mig med världens kram och -frukosten är klar! Dagar kan verkligen börja sämre eller hur?! Är mitt i barnvagnstankar..HJÄLP vad ska vi köpa?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D