• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

fruB.

Tack... Ja, han var ett riktigt "arsel" där en stund

• Anne M
    Go Piaf, go Piaf (kramar om).
    Du är så rar som blir glad av att jag är här igen fru bengtsson ( ).
  • fru bengtsson

Visst kan alla ha en dålig dag, men väljer man ett serviceyrke (som han gjort) får man banne mig vara proffessionell och inte uppföra sig som ett "arsel" oavsett! Eller tror du att det var en sån som alltid är ett pucko, alla dagar och mot alla människor?

• fru bengtsson

Panda: Du har nog varit mer saknad än du tror...

• Anne M

Nope, jag har inget körkort vill inte ha, somnar bara då jag åker med i bilen , vilket jag iof inte tror att jag skulle göra om jag körde själv, men ändå. Sedan så tar mig den kollektiva trafiken precis till samma ställen som bilen .

• fru bengtsson

Piaf: Glömde fråga: ska du köra för honom mer?

• Anne M
    Nu börjar nanny... (jouren eller akuten), "måste" se .
    På snart återskrivande .
    Kram på er alla.
  • Piaf

fruB:
    Ja, först funderade jag på att ställa in de lektionerna. Sen tänkte jag att sjutton heller.. Jag ska nog visa honom. Kanske är fel att tänka så

• fru bengtsson

Det beror väl mest på hur det känns för dig? Kanske inte blir så effektiva lektioner om du känner dig stressad och nervös i stället för lugn och avslappnad. Ibland får man släppa på både stolthet och principer för att det ska bli så bra som möjligt för ens egen skull också...
    Fråga dig själv om du tror att han är den som bäst kommer att kunna hjälpa dig att få ditt efterlängtade körkort, eller om det mer känns (som du säger) "jag ska minsann visa honom!"

Känns det OK för dig tycker jag däremot att du ska fortsätta köra för honom!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D