• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna

Panda: haha, det gick åt h*vette. men jag måste ta tag i det nu, jag måste sluta. jag måste, men e inte motiverad alls..

• Piaf

Panda:
    Ja, tidsvis så har detvarit jättetufft. Det svåraste har varit de känslosamma bitarna. Jag är ju inte den mest stabila på den punkten sedan innan, så där har jag (och familjen) fått sig en och annan törn... Har varit ganska mycet arg, arg och ledsen....

Jag är dock förvånad över hur fort det går att faktist bli av med suget, det allmäna suget. men det är dom där stunderna som kommer över en som det gäller att vara stark i...

Än så länge har jag klarat det och det känns himla bra att det gått så lång tid nu...

Det känns faktist som att jag har klarat det, men jag vågar inte riktigt ropa hej....

• Anne M
    Jag trodde att jag klarat det med förr, var rökfri i 11 månader och 20 dagar
    Du är duktig i alla fall Piaf, och jag tror på dig.

yohanna, utan motivation är det svårt (me know). Men jag hejar på dig ändå.
  • Piaf

Panda:
    Vad var tillfället där du började igen?

• Anne M

Amanda blev jättesjuk och vi trodde att hon skulle dö ifrån oss inne på barnakuten ...

• yohanna

Panda: jag ska vara rökfri till 1a december e mitt mål. saken är att jag vill inte sluta feströka. finns inget godare än en cigg o ett glas vin..

• Anne M

Så sant så sant, yohanna (fast öl då).

• yohanna

Panda: usch, jag hatar öl. men en o annan slank ner i england, bara för att.

• Piaf

Panda:
    Men snuttan då .

Det är så stort det som hände i ditt liv så det är ju inte konstigt alls.
    ALLT annat blir liksom ovesäntligt i en situation likt den du beskriver!!!

• Anne M

Mm, och ciggen blev en "tröst" (återigen)...

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D