• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Piaf: Grattis till ett bra beslut! När jag läser ditt inlägg så känns det som en enda lång utandning - en suck av lättnad! Lycka till, det kommer att bli jättebra!

• Gisse the one and only

Piaf

Hur går det då med OSS?? jag menar, kopplar du upp dig därute i skogen med en gång eller?

• Piaf

fruB:
    Ja, precis så känns det!

Jag vet att detta är rätt. Vi har hittat vårat hem i skogen och det är där vi nu mer lever ut vårat liv´, fast som det har fungerat så har det ju bara varit på helgerna. Nu kommer det bli våran vardag Skolan som Ludvig kommer gå på är jättefin och han har redan träffat den kompisen han leker allra bäst med där ute i grannskapet.

Tack så mycket

• Piaf

Gisse:
    Vi har redan varit i kontakt angående telefon och tv kanaler så vi intye ska sitta och vänta in det (har bara ettán, tvåan och fyran) och nu ska vi lösa det med internet me... Det blir genom parabol om jag förstår det rätt.

Det kommer inte vara raketfart på uppkopplingen, men uppkopplade ska vi se till att kunna vara. Det blir ju nästan ännu mera viktigt när man bor så...

• yohanna

psykologtiden gick bra fb.

• Tintomara

Hej alla tjejer!

Piaf: Vilken helomvändning! Det låter superbra tycker jag Det som kan kännas som att ta ett steg mitt ut i det blå är oftast det som blir allra bäst. Detta är ju någonting som ni har bestämt för att det känns bra och det brukar bli de bästa besluten. Önskar er all lycka med bygget, jobben, familjen m m.

Idag åkte jag fast för tjuvåkning på spårvagnen, fy vad jag skäms Jag tänker inte ens gå in på mitt resonemang till varför jag inte köpte biljett, utan lämnar det helt enkelt vid att jag tjuvåkte. 800 kr fattigare blir vi, det svider vill jag lova

• Gisse the one and only

Piaf

Ja jag håller med dig, mycket viktigt Vi har oxå ettan, tvåan och fyran i stugan och vi tänker inte skaffa fler kanaler. När man bara är där ibland, så är det rätt skönt att slippa all tvgojs

Men till sommaren blir det ju lite kass, eftersom jag då tappar lite kontakt med er igen här. Vi kan surfa genom mannens bärbara och hans telefon, men fy fan vad dyrt det är!!

Lycka till i skogen nu och skräm inte älgarna

• yohanna

tinto: äsch, har du tjuvåkt mycket innan? för isåtnfall lönar det sig ju.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D