• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Tintomara:

Tack så mycket!!

Jag blir så glad att ni alla verkar positiva till vårat beslut. Kan tänka mig att jag låtit ganska rörig och luddig med allt mitt pladder....

Men nu är vi äntligen framma vid ett beslut!

DU MÅSTE BERÄTTA, TINTO, KOM IGEN; DU MÅSTE!!!!!!!

• Piaf

Gisse:

Jag lovar att vara snäll med älgarna

• Tintomara

Yohanna: Jag gick och försökte räkna ut för hur mycket jag tjuvåkt, men det är nog inte så mycket så nej, det lönar sig inte. Bara det att gå ut och försöka räkna ut om man tjänar på det känns så himla pinsamt. Värst var det när Marcus frågade: Vem var det mamma? Vad ville de?

• Gisse the one and only

Tinto

Självklart MÅSTE du berätta, vi dööör av nyfikenhet!!!!

• Piaf

Tinto:

Men jag kan ju inte sluta att ytcka att det är roligt ju... FY!!!!! På mig......

Men berätta, vad sa du???

Var Marcus med.... Men fy vad jobbigt!!

• Gisse the one and only

Hihihihi fniss, kan inte hålla mig riktigt.....

Tinto snälla berätta nu, jag loovar att inte skratta igen....hrmpf.....

• yohanna

tinto: haha! lugn, du lär ju inte göra om det.

• Tintomara

Nej, men helt ärligt det är liksom ingen kul förklaring till att jag inte köpte biljett utan en mycket praktisk förklaring. När man tar på vagnen på spårvagnen så får man göra det i den handikappvänliga delen, vilken är långt bak. Ska jag sedan gå till chauffören och betala biljett måste jag lämna barn och vagn för att kunna göra det och det ville jag inte. Det finns en möjlighet till att köpa biljett på spårvagnen och det är i en myntautomat som jag stod precis bredvid. Men tror ni jag hade några mynt på mig då?

Nä, dumbo helt oplanerade mamman tjuvåkte istället. När kontrollanten kom fram till mig så står jag och letar i min plånbok: Nej, men vad konstigt, jag ska ha en biljett här någonstans. (Tror ni han har hört den förut?) Nej, jag hittar den tyvärr inte...

Till Marcus fick jag säga: Nej du, mamma hittade inte biljetten så då får vi betala böter istället. Snacka om dumma lögner!

• Piaf

Tinto:

Nejdu, mamma hittade inte............................
    Tror du att jag kan se dig framför mig eller....

• Gisse the one and only

Tinto

Ohhh synd om dig ju.......... Kram

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D