• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Junija: Har du numret till någon sierska kanske? Eller förresten:

Yoooohaaannnaaaa!!!!

Giiiislööööv!!!

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!

• Björkeli

Fru B: Hej!!

Känner igen detta med smarta ställen... Så jag kan nog inte hjälpa dig!

Den tjejen jag går för läser till sjuksköterska så hennes tjänst blir ju ledig sen. Men jag har bara bestämt mig för vad jag ska göra fram till juni, sen vet jag inte. Det beror även lite på hur det blir hos läkaren imon osv. Det är skit just nu att leva med det jag har, inget vidare alls. Hela kroppen blir påverkad o så även humöret. Innebär det att jag har något vajsing med tarmen, (misstänker IBS), så behöver jag ransaka mitt liv en del o utgå från det.

Jag har även planer på att läsa kurser distans, men vi får se.

Hur har ni det?

• Björkeli

Hej Junija!!

Är du på jobbet nu? Sitter du mest på kontor?

• fru bengtsson

Jag har kommit på vad vår nya afton ska heta! Kommer ni ihåg att det var prat om ytterligare en variant på LPA och SPA?

Nå, jag tycker att vi ska införa BoPFA!

• calcioaddict

Björkeli: Det blir ju nästan som en fortsättning på jobbet när man kommer hem, om man måste sköta allt där också. Det skulle jag aldrig orka!
    Jag trivs med jobbet fortfarande. Just nu är det lite stressigt innan jul, men det är fortfarande hanterbart. Pojkarna mår ganska bra, det är bara Viktor som har varit lite hård i magen på sistone.

fru b: Kul att se dig också! Jo, det är ju hög tid att rota fram kalendrarna! Viktor ska faktiskt få chokladkalender. *slarvemamman* Olle fick alltid en chokladkalender varje jul av sin dagmamma, så vi har liksom fortsatt den traditionen. Det är Viktors första kalender överhuvudtaget, så det bli kul att se hur han reagerar.

• Björkeli

C-addict: Åh va bra du sa chokladkalender! Har köpt det för första gången till töserna i år. Måste ju öppna sen då!

Inget roligt med magar just nu! Skickar en krya-på-kram till Viktor.

• Björkeli

Fru B: Vad vad vad?! ?! ?!

• Junija

Björkeli: Japp, sitter mestadels på kontor

Fru B: Jag hjälper till att ropa på yohanna
    BoPFA Och det betyder?

Calcio: slarvemamma här också ? tänkte fylla en del av paketen med choklad Jag blir nämligen alldeles glad när jag ser hur lycklig Junia blir av just choklad

• Junija

Men hallåå! Jag då? Jag fattar ju noll

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D