• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • cotton

Å stora hundar mysigt! Fast inte hemma hos mig! Fast det beror på vad man räknar som stor... jag tycker att varghundar är fantastiskt fina och en sådan vill jag ha!
    Vad blir det för vovve Piaf?
    Och belysning... kan man inte köpa sådan där fina "kalle Anka" lampor man kan sätta vid huset. Kanske med en lite bänk... (babblar en som sett alldeles för många sagor på sistone)

Fru B - skotta snö... lyllo dig!

• Lalune2

Godkväll allihopa!

Hur har ni det i det underbara snövädret? Jag bara älskar när det är tjockt med snö på mark och grenar och sen tända ljusslingor i träden. Då blir jag nästan religiös!

Vad kul att se dig igen Junija!

• yohanna
    Soleil: då är vi två!
    just nu skriver jag på mitt PA för att kunna koppla av med lite top model sen.
  • Madge

Hej!!
    Piaf: Härliga hund !!

Jag kan också gå med i förkylningsklubben. Det bryter inte ut riktigt, men jag känner mig liksom förkyld.

Jag har tagit ledigt så är ledig 8 dagar och sen jobbar jag tre dagar över julhelgen och sen är jag ledig ytterligare 8 dagar . För den ledigheten behöver jag ta 5 semesterdagar . 5 semesterdagar för sammanlagt 16 dagar ledigt. Ibland är bra att jobba på schema

• Madge

Är också mörkrädd, men jag fått för mig att det har att göra med min närsynthet. Jag ser lite dåligt i mörker tycker jag och om man då kanske inte ser bra blir man nog räddare. Typ

• fru bengtsson

Fy Fabian, jag håller på att bli sjuk tror jag. Fryser som en hund och har huvudvärk. Blä! Jag går och lägger mig nu så jag inte smittar ner er sötnosar....

Godnatt, tycker om er!

• Junija

Godmorgon!

Har vi en boaorm som kryper runt i tråden igen ?

Har just anlänt till jobbet och tänkte kika in och önska er en bra dag. Här är det svinkallt *hutter*

Vi ses snart Kram kram!

• fru bengtsson

Godmorgon!

Boaormen har försökt flytta in i min hals, men jag har gjort mitt bästa för att mota bort den med mycket sömn, te och halstabletter. Tror jag har lyckats faktiskt.

Var så lycklig igårkväll när Ellen somnade lugnt och tryggt 20 minuter efter jag lagt henne i sin säng. Klockan var då kvart över åtta och jag hade heeeeela kvällen på mig att kolla på TV liggandes i soffan. Tyvärr var jag uppe lite för länge och det straffade sig ju när skitungen vaknade 04.45 imorse istället! Nåja, som tur var ville hon bara äta och sedan somnade hon om tills för en stund sedan...

Idag har vi babymassage på schemat och på eftermiddagen lär vi väl vara ute i snön och leka!

Junija: Hur kallt tycker du att det är när det är "svinkallt" ?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D