• Leone i Västerås

Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?

Var hemma hos en bekant häromdagen, och när vi var färdiga så plockade jag in i koppar och sånt i diskmaskinen samtidigt som hon var in på toa och bytte blöja på sin minsting.
    Jag skulle just sätta på maskinen när hon kom tillbaka och hade med sig toaborsten i handen.
    Jag blev ganska paff när hon öppnade luckan igen och stoppade in toaborsten i maskinen.
    Antar att jag såg ut som ett frågetecken, men hon ifrågasatte hur vi brukade hålla vår borste ren annars, om vi inte tvättade av den ordentligt?
    Vi brukar faktiskt köpa ny titt som tätt, och eftersom en ny kostar typ 9:- på Ikea så känns det inte som en större förlust att slänga den gamla.

Vad säger ni, är det bara jag som tyckte det var skitäckligt att köra borsten i maskinen med disk, eller är det ett smart drag?

Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?
  • Leija

Usch,.... kan vi inte göra en insamling till vännerna?
    Skicka en livsförbrukning av toa borstar så de slipper tvätta den någonsin igen!!!!

• Rumpetroll

Fy fan det var det äckligaste jag hört!!!

• sarasarasara
    giftgrodan skrev 2009-12-10 12:57:56 följande:
    Nej, det krävs inte 100 grader för att bakterier ska dö.
    Upplys då oss okunniga varför man t ex ska koka vatten i fem minuter om man är osäker på kvaliteten?
    Och i vilken temperatur som koli och e-kolibakterier dör.
  • Cecese

fy f*n vad äckligt. Jag fattar inte hur man ens kommer på tanken att göra så. Bajsbaciller hör liksom inte hemma bland disken. Diskborsten kör vi dock i diskmaskinen men det är inte riktigt samma sak.

• Mei

Gaaaah!!!!! Det var det vidrigaste!!

• Lillael

Det verkar vara många som tycker att det är äckligt, så din reaktion var inte konstig.
    Kommer du ta upp det med henne?

• Nisku

Fy fan va äckligt!!!! Jag dööör!!! {#lang_emotions_throwup}

• mamita

ts visa dem den här tråden!

det var det äckligaste jag läst på länge!

Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?