• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Cahela

Piken: TJOHO!!!!! Precis vad jag ville läsa idag....grattis du är SÅ VÄRD DETTA PLUS!!!!!

Gift med A.
  • Turbomamma

Piken: TURBO-grattis i massor!!! Vad härligt med pluss, nu får du sprida grav-baciller till alla andra i tråden (men smitta inte mig på några år )! Håller tummarna för fler twins...

Stor kram till dig och alla andra!

• Embla82

Piken - men vad är det jag läser, har du plussat?? STORT GRATTIS!! Va härligt!

tack för att ni tänker på mig
    Var på vul imorse och hade många fjuttblåsor. Det var ca 30 st och den största var 10 och resten under det. Vaknade inatt av att jag mådde illa och det har fortsatt hela dagen :( Jag darrar, har ont i huvuet och mår illa. Tror den högda dosen var för mycket för min kropp. Ska iallafall sänka dosen och åka tillbaka på fredag. Jag känner mig inte så hoppfull och är rätt tveksam till om jag kommer så långt som till äp, men dr H var positiv i alla fall. Hoppas på färre och större blåsor på fredag.

• Embla82
    Mickes puma skrev 2010-01-25 22:04:13 följande:
    Piken: Håller tummarna för dig imorgon! Önskar att du plussar fett!Embla82 och cookie27: hoppas att era vul går bra och att det finns många (dock inte för många) växande blåsor!För mig verkar det som om det hjälpte att gnälla av sig igår. Imorse var där en glad gubbe på testet, så på tordag ska jag till CvL på FET :) Är så himla nervös, för man vet ju vilken ångest som ligger framför en i två veckors tid efteråt...
    Vad kul att du fått omslag!! Lycka till på fet, så är kan du hänga på Piken sen!
  • Kakor

Embla: Hoppas det ser bättre ut på fredag! Håller tummarna :)

• Cahela

Embla: Hoppas det blivit bättre till på fredag och att du inte åker på stans ÖS.
    H lät inte positiv när jag kom med mina småblåsor så gör han det med dig så ser det säkert bättre ut.

Gift med A.
  • Piken

Tack alla för goa hejarop och gratulationer, det har varit en lite omtumlande dag, inte riktigt förstått. Kan det inte vara mars redan?!
    Embla82: Säger H att det ser bra ut så ska det nog göra det oxå. På fredag ska vi alltså hålla tummar igen för er.

Och självklart vill jag smitta er alla med dessa graviditetsbaciller, utom Turbo då{#lang_emotions_smile}

• Mickes puma
    Embla82 skrev 2010-01-26 14:26:03 följande:
    Vad kul att du fått omslag!! Lycka till på fet, så är kan du hänga på Piken sen!
    Tack, ska göra mitt bästa!
    Håller med Piken att om dr H tycker att det ser bra ut så är det troligast så, min erfarenhet är att han är rak och lindar inte in saker och ting i rosa bomullstussar... Lycka till på fredag!
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen