Inlägg från: CurlyRed |Visa alla inlägg
  • CurlyRed

Vi på CvL fortsättningen

Absolut, med lika trevlig middag som sist !! Kram vännen!!!

• CurlyRed

Hej söta vänner, Hälsning från Spanien! Gått promenad på den milslånga sanden i solen och plockat snäckor, fikat på balkongen. Imorn blir det kanske första golfrundan. Men hade en obehaglig upplevelse imorse... Hade hällt upp Inofolic plus igår natt. Men Henrik trodde jag råkat göra på kranvatten och hällde ut.. Jag suckade och hällde i en ny påse med nytt vatten och rörde runt och drack upp. Somnade, men när vi vaknade imorse så var jag HELT väck. Hela rummet snurrade runt runt runt,, tog snedsteg och tappade balansen och efter frukost så spydde jag.... (sorry om TMI). I efterhand gissar jag att en hel del Inofolic pulver låg kvar, så lyckades nog få 1,5 eller t o m 2 doser. Dvs GÖR ALDRIG det. Runt tre tiden efter att ha sovit tre timmar igen började jag må normalt igen.... är fortfarande lite darrig, men beror nog på att jag inte ätit så mycket idag. Gissar att ÄL är idag el imorn, så slutar med plus för den här månaden... Lite för starka minnen för att blanda en till påse ikväll.... Tjorven och myran - låter bra m alla planer!! Kram alla!

• CurlyRed

Inte nog m Inofolic strulet, inatt åkte jag på UI igen.... Jag som lyckats undvika så länge, typiskt också på semestern.... Käkar tranbärskapslar så det står härliga till idag, men är det inte bättre får jag försöka hitta en läkare imorn. Men har ändå hunnit m två rundor nu, trots lite ostadigt väder. Har ingen lust att sitta på hotellet hela semestern, så ignorerar och dricker mycket vatten och så alla tranbären då. Lyckades ju hejda i april, så hoppas på samma tur nu. Kram på er alla

• CurlyRed

Åh Tjorven, det låter underbart!!! Och vad spännande att se på film! Det är många gånger jag velat kika in i kroppen och se hur det ser ut egentligen... Kram!!!

• CurlyRed

Hej rara myran!! Tack själv Jag kom dit PMS Nere och trött och gick därifrån full med energi, hoppfullhet och beslutsamhet! Ni söta vänner m den förmågan , ni är guld värda!!!!!

• CurlyRed

Pp08 instämmer m övriga, håller tummarna hårt att befruktningen ska ta sig trots allt!! Cah - åh vilket sött pyre!!!

• CurlyRed

Myran, har inboxat dig här på FL! Tips tips Hur är det med alla, det är så tyst här i tråden! Själva ska vi försöka m FET precis innan jul om ÄL vill komma i tid Kramar till er alla

• CurlyRed

Pp08 så tråkigt att höra!! Stort lycka till på nästa försök! Är det CVL som gäller? Själv hoppas vi på hinna med FET innan jul... Lite tight med tid, måste få ÄL senast måndag för att hinna innan de stänger. Men var på toa precis och såg äggvite flytningar på pappret (sorry TMI)... Aldrig har jag väl blivit så glad över lite flytningar . Dvs om min kropp beter sig som vanligt så kommer nog ÄL imorgon förhoppningsvis! Ska testa m stickor ikväll redan (imorse var negativt). Kram alla!

• CurlyRed

Tack Myran Dina tummar hjälpte, för hade precis nu glad gubbe på ÄL testet Någon som vet hur man räknar då? hade negativt imorse, flytningar kl 12 och så nu plus? Räknas denna dag som dag 1 då? Dvs om FET ska vara tre dagar efteråt, så på tisdag? Eller är idag för sent på kvällen , så det blir FET på onsdag? Kram alla!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen