Inlägg från: CurlyRed |Visa alla inlägg
  • CurlyRed

Vi på CvL fortsättningen

Hej alla, Hade glad gubbe imorse med, så hoppas jag kan räkna från idag, då blir Fet ons em och så kan jag ta ledigt tors och fred och bara ligga på soffan vid brasan och läsa o surfa . Så kanske ska säga att det blev plus på sön morgon, så blir det inte diskussion, eller vad tycker ni? Poussin - skulle eg ändå vilja boka in Aten, även om om om det skulle bli plus, så skulle jag vilja kunna få behandling under grav. Och då är det ju lika bra att se blodprovs resultatet. Men med vår historia så har jag typ5% chans skulle jag gissa på det här försöket, men det sköna är att jag känner mig total lugn, kanske för att man har Aten också Myran - lycka till med Eva på strandkliniken! Du kan ju annars även kontakta Sibyllekliniken, men de öppnar först den 9e jan. Nu ska vi strax klä gran och dricka glögg! Kram alla!!

• CurlyRed

FET inbokat imorgon tis kl 2!! Håll alla tummar och tår finaste vänner att iallafall ett av våra två frysisar överlever och har många celler kvar....! Myran lycka till m CFC samtalet!

• CurlyRed

Åh gulliga rara ni som har hållt tummar och tår idag !!! Det måste ha hjälpt... Vissa har redan hört, men jag skriver här med. Allt har gått bra, vi fick en 4cellig och en 2cellig, båda utan fragment ( på den 2celliga hade 2celler sammanstrålat till en, dvs den var 4 innan, så den har väl inte så stora chanser, men vi fick den också). Hemma och har vilat i soffan framför brasan nu i två timmar, julmusik på, frid i kroppen ! Nu börjar väntan till 7e jan.... Men känner mig lugn ändå, eftersom det blir Aten i jan om detta inte lyckas. Och Isåfall får vi börja om med färskt försök, vilket är lika bra kanske om msn kan få stöd medicin och behandlingar som hjälper äggen med. Kram alla

• CurlyRed

Hej alla godingar, god fortsättning! Hoppas nu att 2012 blir året då allting vänder, att alla får förklaringar i utredningar, bra läkare, effektiva behandlingar - och massor med +++++++++ Är på RD10 och försöker hålla modet uppe, men det går i vågor... Trots alla stöd mediciner så har jag inga grav symptom alls.... Bra/dåligt? Men imorn blir det tjuv test igen och sen nyårsfest m vänner hemma hos oss. Blir skönt m annat fokus i helgen, även om jag tänkte smyga o dricka alko fritt GOTT NYTT mina kära vänner!!!

• CurlyRed

Hej Cah!! Kul att höra fr dig! Åh vad mysigt att höra om Elsa! Låter underbart att vara mamma!! Hoppas så att alla här i tråden ska få komma dit & att det blir snaaaart Ja inga spottings har jag ju, och det är ju bra tecken dock har progesteronet alltid fått min mens att inte behaga dyka upp föränn typ 2dgr efter TD. Men nu ska jag tänka positivt

• CurlyRed

Gott nytt år käraste vänner! Hade först tänkt vänta till imorn innan jag sa något, men kan inte hålla mig........ För jag testade ++++ igår !! Bara på RD11, så det är ju väldigt tidigt. Men det är vårt första + på 4,5 år! Har gäster sovande i alla rum, så det har varit helt annat fokus i helgen Oavsett hur det går på nästa test imorgon mån, så ville jag dela med mig till alla de först!!! Ni som betyder mest av allt för mig!

• CurlyRed

Tack finaste vänner!! Känns bara så overkligt! Känner nästan ingenting. Igår hade jag lite ont längst ner i ryggen i var lite illamående efter alla måltider vi åt. Men idag känner jag ingenting ... Kändes som en overklig dröm när jag vaknade! Är så sugen att testa igen men ska försöka hålla mig till imorn bitti Hoppas så att den/dom inte "tappar taget"

• CurlyRed

Tack Cah, käraste vän! Nu sitter jag här m tårar i ögonen av ditt underbara inlägg...

• CurlyRed

Tack Ullis och Underbara ! Kommer va så nervös när jag testar imorn igen... Livrädd att dom redan har lossnat... Ullis - wow redan 18v! Kommer ihåg när du fick ditt plus! Stort lycka till på VUL!!

• CurlyRed

Hej Marwin, vad kul att se en gammal vän här igen ! Tack tack! Känns overkligt och läskigt och underbart samtidigt! Hur är det m dig och sonen? Stor kram!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen