Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

anlo24 skrev 2011-01-19 19:55:09 följande:
    Myran: Embla fick en son 11/1. Allt verkar ha gått bra. Hon uppdaterar nog när hon får tid.

Jag hållar alla tummarna för dig. Hoppas så att du ska få ett pluss!!!

Stor kram
    Men vad underbart att höra att Embla fått en liten son och att allt gått bra!
    Tack söta för tumhållningen, det behövs! Kram vännen
  • myran6801

Curly, vill bara meddela att jag håller tummarna hårt hårt för dig idag (de är nog lite blåa till och med ). Stor kram vännen

• myran6801

Curly, oj oj vad glad jag blir för din skull. Grattis till fantastiskt resultat och lycka till nu med ruvningen. Kram

• myran6801

Susie, det känns underbart att få dina tankar som flyger i luften omkring mig

Jag behöver lite uppmuntran just nu, känner absolut ingenting förutom lite svullena bröst pga av proggisarna. Blir så orolig för den gången jag plussade vill jag minnas att jag kände av i äggstockarna ganska direkt. Nu e det nada. Det var ju bara 2-celliga och är så rädd att det var dålig kvalité IGEN Hemsk tid, denna ruvning ....

• myran6801
    Embla82 skrev 2011-01-21 11:32:08 följande:
    Vad spännande att det är så många behandlingar på g nu!! Jag håller mina tummar för er allihopa. 

Vill kika in och berätta att min lilla son tittade ut den 11 januari, tre veckor för tidigt. Han är en liten plutt på 2580 gram.

Nu ska jag läsa ikapp tråden Kram på er alla!! 
    GRATTIS söta du!!!!! Vilken lycka !!!! Kan inte låta bli att tänka på när vi jämförde symtom här i tråden och när du och Susie gav oss glädjen med era plus!!!!! Är såååå lycklig för er bådas skull, en prinsessa och och en liten prins. Sköt om dig! Kramar M Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • myran6801
    Poussin skrev 2011-01-21 18:45:40 följande:

Grattis Embla!!!

Liten uppdatering efter dagens ÄP: Tyvärr inget bra resultat för mig, blev bara 1 ägg... Gråter Mer än 0, men är ändå väldigt ledsen och besviken, hjälpte inte så mycket att sjuksystern var alldeles underbar och berättade att de haft flera tjejer som bara fått ut 1 ägg och att det lett till graviditet och bebis. Har varit rätt knäckt idag, försöker hålla lite hopp vid liv, är ju inte helt över än, men det är ganska svårt. Får se imorgon, de ringer och berättar vid lunch om det blivit befruktat eller ej. Nu har maken tänt en brasa och lagar lite middag, ska försöka skingra tankarna och ha det lite mysigt.

Kram till er alla

Söta vän, förstår din oro men det räcker med ett guldägg. Vid vårt förra IVF fick vi bara ut 1 ägg men det befruktades och sattes tbx. Tvärr har jag ju dålig kvalitet på mina ägg så det blev inget plus. Men du ska se att ditt ägg är ett lite guldägg som du får tbx på söndag. Jag skickar över massor av styrkekramar Hjärta
  • myran6801
    CurlyRed skrev 2011-01-21 18:52:47 följande:
    tack för alla grattis önskningar! Idag var första dagen på jobbet! Har försökt stenhårt att jobba lugnt, ta många pauser, gå ut en stund på lunchen etc etc. Det här är verkligen det jag behöver jobba på.... ligger i soffan vid brasan nu m lugn musik o varvar ner.

Embla - kul att höra ifrån dig! Grattis grattis!

Poussin - hur har det gått idag? Har du känt mina lycka-till tankar i luften...Flört? Tänker på dig!Hjärta

Hej ruvarvän, ha en fin fredagskväll
  • myran6801
    Poussin skrev 2011-01-22 10:16:57 följande:
    Så var det över för mig för denna gång... Gråter Var tyvärr inte guldägget. Enormt besviken, orkar inte riktigt ta in det, att all denna kämpan var förgäves. Ska gå ner på stan och försöka skingra tankarna, jag trodde verkligen att det skulle gå bättre än i våras, istället gick det sämre...
    Kommer nog inte att hänga här så mycket, hejjar på er alla och håller tummarna för att det blir plus och kanske t o m bebis för er i år!!!
    Kramar till er alla och tack för att ni är så fina och stöttande! Hjärta 
    Nehej.........vad ledsen jag blir, det är inte sant Det finns egentligen inga ord just nu, men en stor tröstekram till dig vännen. HjärtaHjärta
  • myran6801

Poussin - skönt att höra att du blickar framåt. Ge inte upp vännen - sååå skönt att ni fick ett 3-pack så att du har ngt att se fram emot. Vi fick inte köpa 3-pack pga min ålder så vid varje misslyckat försök har vi bokstavligen fått tjata oss till att fortsätta. Urjobbigt

Ego - inga direkta symtom förutom svullena bröst efter proggisarna. Har tyvärrinte så höga förhoppningar. Försöker att inte deppa ihop redan.  kram M

• myran6801
    pp08 skrev 2011-01-23 12:33:45 följande:
    Har själv varit på VUL efter 5 sprutdagar med Menopur (och 1x orgalutran)  REdan 10 äggblåsor, 1 var så stor att den förmodligen kommer att sticka iväg innan ÄP (20mm), de andra 9 var 6-9 resp 10-14 mm och fördelade över båda äggstockarna. Inte så hög blo E2värde (men det stämmer med antal/storlek på blåsorna.

Nytt VUL på måndag 24/1 och förmodligen ÄP på torsdag eller fredag.
    Spännande att vara på gång och snart ÄP. Lycka till med VUL på måndag. Kram M
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen