Vi på CvL fortsättningen
Jag hållar alla tummarna för dig. Hoppas så att du ska få ett pluss!!!
Stor kram
Tack söta för tumhållningen, det behövs! Kram vännen
Curly, vill bara meddela att jag håller tummarna hårt hårt för dig idag (de är nog lite blåa till och med ). Stor kram vännen
Curly, oj oj vad glad jag blir för din skull. Grattis till fantastiskt resultat och lycka till nu med ruvningen. Kram
Susie, det känns underbart att få dina tankar som flyger i luften omkring mig
Jag behöver lite uppmuntran just nu, känner absolut ingenting förutom lite svullena bröst pga av proggisarna. Blir så orolig för den gången jag plussade vill jag minnas att jag kände av i äggstockarna ganska direkt. Nu e det nada. Det var ju bara 2-celliga och är så rädd att det var dålig kvalité IGEN Hemsk tid, denna ruvning ....
Grattis Embla!!!
Liten uppdatering efter dagens ÄP: Tyvärr inget bra resultat för mig, blev bara 1 ägg... Mer än 0, men är ändå väldigt ledsen och besviken, hjälpte inte så mycket att sjuksystern var alldeles underbar och berättade att de haft flera tjejer som bara fått ut 1 ägg och att det lett till graviditet och bebis. Har varit rätt knäckt idag, försöker hålla lite hopp vid liv, är ju inte helt över än, men det är ganska svårt. Får se imorgon, de ringer och berättar vid lunch om det blivit befruktat eller ej. Nu har maken tänt en brasa och lagar lite middag, ska försöka skingra tankarna och ha det lite mysigt.
Kram till er alla
Poussin - skönt att höra att du blickar framåt. Ge inte upp vännen - sååå skönt att ni fick ett 3-pack så att du har ngt att se fram emot. Vi fick inte köpa 3-pack pga min ålder så vid varje misslyckat försök har vi bokstavligen fått tjata oss till att fortsätta. Urjobbigt
Ego - inga direkta symtom förutom svullena bröst efter proggisarna. Har tyvärrinte så höga förhoppningar. Försöker att inte deppa ihop redan. kram M