Vi på CvL fortsättningen
curly@ Italien låter härligt, älskar det landet! o maten och vinerna är underbara. håller tummarna att testet blir + när du testar nästa gång. kram
curly@ Italien låter härligt, älskar det landet! o maten och vinerna är underbara. håller tummarna att testet blir + när du testar nästa gång. kram
Gokväll vänner!
Har varit på middag hos mamma, så skönt att prata med henne. Fick svar från vårdcentralen idag att det inte var några bakterier i provet jag lämnade häromdagen, skönt. Idag har blödningen varit mycket mindre, men usch jag är så nervös att allt är över och att det är minus. Vill testa, men jag vågar inte. Min man är på tjänsteresa så jag tror jag väntar tills imorgon för jag vill inte vara ensam.
Marvin@ vilket fint resultat på ÄP, grattis!
CurlyRed@ tycker ni gör klokt som inte väntat med IVF. Det kan ju ta tid.....
kram Myran
Hej tjejer!
måste instämma att det är fantastisk att ha er alla och nöta och blöta sina tankar och känslor med! tack för att ni finns där! Idag tog jag mod till mig och testade när jag kom hem, och gissa om min lycka när det fortfarande var +!!!! Håller tummarna hårt nu att det håller i sig och gud vad jag vill att det ska vara tisdag nästa vecka då vi ska på VUL. Stor kram på er alla, Myran
Hej!
Har varit borta några dagar så därav tysnaden från mig. Jag har slutat blöda nu och UVIn är över - så skönt. Gjorde som CvL sa och gjorde ett nytt test igår, gud så nervös jag var, men det var PLUS!!!! Imorgon ska vi på VUL så då får vi väl med information om läget. De här veckorna har varit urjobbiga, man slits mellan hopp och förtvivlan.
Kram Myran
Har ingen aning vilken vecka jag är i och om VUL är tidigt. Men har en känsla av att jag får komma extra tidigt eftersom jag haft blödningar. De vill nog kolla upp att allt är ok. Håll tummarna vänner. Kram kram
Hej!
Känns tungt just nu . Var på VUL och det var ingen graviditet. Jag har haft ett tidigt missfall och tydligen kan hcg-hormon finnas kvar i flera veckor efter (därav att jag plussat även i söndags). Jag fick göra ett test på CvL idag för doktorn ville kunna utesluta utomkveds, testet visade minus. Det var dock skönt att DR inte var helt negativ till att göra ett nytt försök, han sa till och med att jag har riktigt bra värden för min ålder. Det som också är positivt att jag faktiskt varit gravid även om det slutat tråkigt. Tänk om jag lyssnat på doktorn på Sophiahemmet i höstas som sa att jag aldrig kommer att få barn, ingen idé att försöka mer. Det sa han efter en IVF. Vi ska fundera några dagar, men som det känns nu försöker vi lite hemma nu och sedan gör vi en ny IVF efter sommaren på CvL.
Jag ska följa er tjejer och jag håller tummarna för er alla. Bra att ni är igång och GE inte upp. Kan också rekommendera akupunktur, det gjorde mig väldigt harmonisk och kanske hjälpte det till denna gång.
Sköt om er och njut av solen.
Stor kram från en ledsen Myran
Marvin, Curly, Cah@ tack fina vänner för era styrkekramar just nu får man bara bryta ihop och gå vidare. Många tankar som far runt i huvudet, ska man prova en gång till, orkar man ett minus till.....Men samtidigt så är ju hoppet det som sist lämnar oss sägs det och det är nog så för rätt som det är så kommer jag på mig själv att tänka nästa gång....Tack och lov att doktorn inte dömde ut oss för det var det värsta med hela processen förra gången, det fick mig att verkligen bryta ihop.
kram kram
Har sovit urdåligt inatt, det var så många tankar som malde. Vaknade till vid ett tillfälle och önskade att jag bara drömt. Vid förra IVFn var min man stark och hoppfull men denna gång när det först var plus och sedan gick som det gick har han tagit det väldigt hårt. Han precis som jag längtar så efter barn Nu måste jag vara stark för oss båda, vet inte om jag är det. Vi pratade mycket igår och båda vill gå vidare, det enda som jag oroar mig för är hur man ska orka rent mentalt. Kroppsligt tycker jag att hela behandlingen är ok, men denna resa mellan hopp och förtvivlan tär på mig. Dessutom har jag ett krävande jobb som det är svårt att hinna med. Känner ni så också?
Embla@ jag håller tummarna för dig idag. Du ska se att det är fina och viljestarka kompisar!!!
Alla ni andra, jag håller tummarna för er också.
Sköt om er och tack för stödet jag får här
Kram Myran
Djurgårdsrutan@ tack för kramar. Just nu är det jobbigt. Tårar rinner ned för mina kinder. Men skall strax ta mig i kragen och åka iväg en stund och träffa mamma. Skönt att inte behöva jobba idag iallafall. Känner inte igen mig själv just nu.
Kramar M
Tusen tack Anlo24 för ditt söta meddelande. Det värmer. Kram Myran