• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

turlid70 skrev 2011-05-24 11:33:30 följande:
    Innana, önskar dig lycka till på ÄP imorgon och hoppas att många många fina ägg plockas ur dig imorgon och inget har pipat iväg.

Jag tar tempen både morgon och kväll och den ligger stadigt på 37 +/- 0,1. Ibland tar jag mitt på dan också och den visar samma, den hoppar inte alltså.
    Tack vännen!
  • Inanna Li
    Snösport skrev 2011-05-24 11:49:31 följande:
    Boe, Innan: ha,ha,ha skulle grå hår påverka? Det är ju inne nu såg en 20 åring som var grå värre......själv har jag ärvt ett halvlockigt blont hår och pappa var gråvit redan innan 30 års dagen...det är väldigt vitt säger de som försöker färga det då det inte håller alls nästan(ser ut att vara slingat i olika blonda/vita toner naturligt på vår/sommar..dassigt på vintern)...bara gjort det 1 gång 1999-knallrött...orange 2 veckor senare..
    jag tonade eller färgade lite blonda slingor i febr eller mars för jag är som sagt ganska vit och gråblond bak...nu efter div toppturer med pannband är jag megablond ser det ut som så i höst i oktober kommer min grå/vitsunkiga färg igen.....varför fixa färgen när den är helt perffekt i mode just nu sa hon i höstas när jag klippte mej men som sagt gjorde det lite blont i slingor fram vid ansiktet gången efter. Tuntfint hår som man har så försvinner mega lockarna när det behandlats så nu växer det ut igen och äntligen har jag lockar i luggen igen   
    Innan är du rödhårig äkta som på bilden eller är det brunt?

Kram rkamar!!
    Mitt hår är mörkblont med inslag av guld och kopparrött. Jag har aldrig färgat eller tonat eller någonting men färgen ändrar sig av sig själv efter årstid. Den dagen de gråa stråna kryper fram så ska jag färga håret värre Skrattande
    Men det är helt sant att grått hår är högsta mode just nu! Även ungdomar färgar håret grått!
  • Inanna Li
    No Ka Oi skrev 2011-05-24 12:05:20 följande:
    Inanna Li skrev 2011-05-24 11:22:28 följande:
    Spännande med alla er som har TD snart! Nu bestämmer vi att ni ska plussa den ena efter den andra! Så det så Skrattande!
    Japp och du ska snart följa efter!! Stort lycka till på ÄP i morgon!
    Tack! Känns nervöst då jag inte har en aning om hur många/få ägg som kan finnas där!
  • Inanna Li
    Fjällsippan skrev 2011-05-24 13:33:51 följande:
    Inanna: Du skrev någonsans att du tycker att din mage är mindre svullen idag, så brukar det vara för mig också på den hormonfria dagen innan ÄP. Men äggen har alltid funnits kvar ändå. Åh vad jag håller tummarna för dig imorgon!
    Tack! Verkar hoppfullt. Förra gången kände jag mig jättesvullen dagen innan ÄP så därför blev jag lite orolig.
  • Inanna Li
    Enya70 skrev 2011-05-24 15:17:50 följande:
    Inanna, jag håller tummarna hårt för dig imorgon och hoppas på många mogna fina ägg.
    Du vet förr i tiden så sa man ...passa på medan du är förkyld... för då har immunförsvaret naturligt fullt upp med förkylningen och har inte tid med sådana småsaker som att stöta bort främmande embryon i livmodern.

Förkylning har ungefär samma effekt som prednisolon Flört
    Tack! Det kan ju kanske bli en bra effekt då!
  • Inanna Li

Tack alla för att ni tänker på mig idag! Jag har ont i halsen och är jätteförkyld men hoppas det ska gå bra ändå. vill bli nerdrogad av Alvedon och morfin och sova länge hemma efteråt

• Inanna Li

Tack för alla tummar och lyckönskningar! Denna gamla höna på 42 år och 8 månader lyckades värpa ut hela 13 ägg. Tack goda gudinna för högre dos och en sprutdag extra! Hoppas nu att flera ägg blir fint befruktade tills på fredag. Återföring kommer ske kl 11.15. Jag är så lycklig Kyss! Vilken skillnad mot för två månader sen!

• Inanna Li
    kattenizze skrev 2011-05-25 11:23:52 följande:
    Inanna: oj tjena! det var inte dåligt det!! Hoppas på bra befruktning nu.
    Tack! Känns strålande då det gick ganska dåligt för två månader sen på många sätt men nu blir det en nervös väntan på att de ska bli befruktade också Glad
  • Inanna Li
    Lenafena skrev 2011-05-25 11:37:16 följande:
    Grattis! Det var ju jättebra resultat! {#emotions_dlg.flower}
    Tack! Det känns så underbart Glad!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?