Snösport skrev 2011-05-24 11:49:31 följande:
Boe, Innan: ha,ha,ha skulle grå hår påverka? Det är ju inne nu såg en 20 åring som var grå värre......själv har jag ärvt ett halvlockigt blont hår och pappa var gråvit redan innan 30 års dagen...det är väldigt vitt säger de som försöker färga det då det inte håller alls nästan(ser ut att vara slingat i olika blonda/vita toner naturligt på vår/sommar..dassigt på vintern)...bara gjort det 1 gång 1999-knallrött...orange 2 veckor senare..
jag tonade eller färgade lite blonda slingor i febr eller mars för jag är som sagt ganska vit och gråblond bak...nu efter div toppturer med pannband är jag megablond ser det ut som så i höst i oktober kommer min grå/vitsunkiga färg igen.....varför fixa färgen när den är helt perffekt i mode just nu sa hon i höstas när jag klippte mej men som sagt gjorde det lite blont i slingor fram vid ansiktet gången efter. Tuntfint hår som man har så försvinner mega lockarna när det behandlats så nu växer det ut igen och äntligen har jag lockar i luggen igen
Innan är du rödhårig äkta som på bilden eller är det brunt?
Kram rkamar!!
Mitt hår är mörkblont med inslag av guld och kopparrött. Jag har aldrig färgat eller tonat eller någonting men färgen ändrar sig av sig själv efter årstid. Den dagen de gråa stråna kryper fram så ska jag färga håret värre
Men det är helt sant att grått hår är högsta mode just nu! Även ungdomar färgar håret grått!