No Ka Oi skrev 2011-08-19 14:36:09 följande:
Så underbart Turlid!! Nu blev jag glad!! Jag försökte dölja magen tidigare i veckan. Men så fick jag ont, som träningsvärk i magen. Kom fram till att jag gick och höll in magen. Så på med riktiga mammabyxor och en tajt topp. Har någon på jobbet sett magen då!?! Inte en kotte...
Nu har vi bara två veckor kvar till halvvägs!!!
En stor kram till alla som behöver en!
Jo förresten, det pratades i tråden för några dar sen om man mår dåligt av behandlingarna. Jag vill inte skrämma er nu, bara berätta hur jag hade det. Själva hormonbehandlingarna hade jag inga större problem med. Mitt största må dåligt var förra året då jag skulle göra FET. Det sista vi hade i frysen. Jag var så orolig och mådde så dåligt. Det + en grej på jobbet fick mig att bryta ihop totalt. Fick äta antidepresiva. Vad jag vill säga är lixom att man kan inte veta i förväg och för vad man kommer må dåligt av. FET i våras var jag otroligt nervös över men inte alls på samma sätt som i höstas.
Tack tack tack! Jo, två veckor till halvvägs, kan det vara sant? Vi har ju samma BF, fast jag kommer göra KS så att det blir nog lite tidigare.
Jag hade också varit nära att använda antidepresiva och sömnpiller, men visste att det inte var bra när man jobbar på att få barn och går igenom IVF mm, så att jag lyckade undvika dessa mediciner genom att värdera om mitt lävnadssätt.