Zinfandel skrev 2011-06-21 13:40:57 följande:
Ja så var det bokat tid hos min "gamla vanliga gyn" nu då. Får se vad man kan lura honom till för prover och annat intressant
Funderar på ett bra upplägg
Mamma Gås: men om BM säger så nu, borde hon inte sagt det före de andra försöken..?!
Snösport: den dikten blir bara mer och mer talande, bara bättre & bättre
Du kan gott köra en till
Problemet är att jag/vi inte gått hos någon bm el läkare innan vi kom till CvL eftersom vi vet om orsaken till problemet å att jag absolut inte kan bli gravid på egen hand. Därför har vi inte gjort några tester el prover alls förut. Jag fick kraftiga å illaluktande flytningar under tiden jag var gravid å gjorde några svampbehandlingar vilket inte hjälpte. Sen har jag känt nu efteråt att det fasen inte blivit bättre å ju mer man läser ju mer vill man utesluta. Så därför har det inte riktigt varit aktuellt att kolla innan. Den bm jag pratade med idag träffade jag först när jag skrev in mig då jag var gravid.
Jag kan känna att man behöver nästan vara professionellt utbildad för att veta vad det är man ska ta reda på för att kunna utesluta så mkt som möjligt. Känner att tiden inte finns (inte pengarna heller snart) till att experimentera så mkt å prova å prova om det ev kan funka el oj, de funkade inte vi kanske skulle kolla om det ev är nåt på tok....
Kan säga att tack vare bland annat dig Zinfandel å andra i tråden så har jag fått en mkt större kunskap inom ämnet. Du är en helt fantastisk kunskapskälla :)) Å tack för att du å alla andra delar med er av er kunskap! Tillsammans blir vi starka :)