• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Enya - Kram Hjärta!

• Inanna Li

Enya - Skickar tröstkramar till dig Hjärta! Det var verkligen din tur nu efter alla försök som du fått gå igenom! Varför ska livet vara så orättvist?

• Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-06-04 11:45:30 följande:
    Hur har vi det med Li & Lo idag..?! 
    RD 8. Jag har fortfarande ömma bröst och nu också molvärk till och från! TPA-tiden har inletts! Det känns väldigt oroligt nu.
  • Inanna Li
    Fjällsippan skrev 2011-06-04 21:22:18 följande:
    Inanna: fy katten för TPA, det är verkligen en plåga. Men det SKA gå bra för dig här gången, jag hoppas det så innerligt! Visst brukar du hålla dig ifrån tjuvtestandet?
    Tack för att du hoppas för mig! Jag tjuvtestar aldrig Skrattande
  • Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-06-04 21:24:09 följande:
    Inanna: det känns så rätt, det kommer gå denna gången SkrattandeSoligHjärta
    Tack vännen HjärtaSolig! Ingen molvärk just nu men ömma bröst i alla fall! Men jag har haft alla skengravidsymptom förut så det är bara att fortsätta härda ut! Man kan få så mycket biverkningar av progesteronet och det kan också vara PMS.
  • Inanna Li
    Snösport skrev 2011-06-05 09:38:55 följande:
    Innan: då är det inte så länge kvar till test- TPA?  själv får jag ju aldrig mens om det är det förrän behandlingen är över helt.

Här är jag löite snurrig i magen idag, hoppas att det är ett bra tecken

Nä nu ska vi ut i solen och slipa på fönstrena.
    Jag har TD 14/6, 18 dagar efter ET. Nu är jag på RD 9 så jag har bara hunnit halvvägs. När jag misslyckats har mensen kommit RD 13 och RD 15 så det har allltid varit långt före TD.

Det är säkert ett bra tecken att vara snurrig i magen Skrattande!
  • Inanna Li

Boe - Det känns outhärdligt att ruva och då särskilt TPA. Det blir värre ju fler gånger man varit med om det utan att det lyckas. Men jag hoppas att femte gången nu blir sista gången! 9 dagar till TD!

Lycka till med ruvandet själv {#emotions_dlg.flower}!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?