• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Spears - Grattis till lyckat VUL och att du nu är i vecka 8 Solig!

Thuleslapper - Håller mina tummar för att ditt ÄP ska gå bra imorgon!

• Inanna Li
    Fjällsippan skrev 2011-06-05 16:16:46 följande:
    Halvvägs innebär ju i alla fall att det är nedräkning mot TD ! Nu ska mensen håller sig borta, jag tror på dig!
    Tack! Själv är jag (som vanligt Skrattande) lite tveksam men än har jag inte gett upp!
  • Inanna Li
    Veronica1 skrev 2011-06-06 17:55:22 följande:
    Inanna68: Tack snälla :). Min sambos bästa kompis fick sitt första barn idag kl 11, samma tid som vi fick tillbaka våra små räkor, hoppas att det är ett tecken :)
    Det är ju ett perfekt tecken Solig!
  • Inanna Li
    mamman0301 skrev 2011-06-07 07:46:19 följande:
    Hej tjejer, har varit utan dator under helgen så här kommer lite uppdateringar. Hade ÄP fredagen den 3/6, fick ut 10 st varav 8 st befruktades, igår så blev jag ruvare till en tredagars åttacelligt embryo. Ett par till av äggen ska odlas vidare till imorgon o se om dom går att frysa.
    Grattis till lyckat ÄP och ruvarstatus!
  • Inanna Li
    sushikatten skrev 2011-06-06 21:47:01 följande:
    Hej Alla!

Kul att se att det går framåt här! Och extra glad blev jag när jag läst att snösport blivit spontangravid-
    Gratttis snösport! Har inte hunnit kolla mer än två sidor bort så har inte hängt med riktigt.

Innana68: du ruvar oxå! Håller allt det går!

Ser att det är massor av nya och säg bara hej för tillfället. Har egentligen tagit en paus härifrån men kan inte låta bli att följa några som varit med min resa och hjälpt mig. Blir så otroligt glad att det löser sig.
    Just nu ligger vi lite nere med ivf och hoppas givetvis på hemmaförsök.

Ha det jätte gott alla!
    Kul att du tittar in! Tack för att du håler tummarna för mig! Kram Solig! Lycka till med hemmaförsök!
  • Inanna Li
    Mia69 skrev 2011-06-07 08:42:24 följande:
    Hej alla! Åter vid datorn efter en lång, skön och Solig långhelg!

Inanna: Nu är det jobbiga dagar förstår jag. Som tröst kan jag säga att jag är avundsjuk och hade gärna velat ruva. Eftersom jag är en utpräglad "tjuvtest-personality" hade jag planerat mitt första tjuvtest till imorgon.
    Det känns verkligen som att det är dags för ett plus nu för dig. Hoppas så! Jag tror verkligen att det finns ett guldägg med bland din skörd denna gången.
    Härligt att du hade en lång skön helg i sommarvärmen! Nu är jag på RD 11. Inatt vaknade jag av hemsk mensvärk och fick ta värktabletter. Ännu blöder jag inte men det kanske bara är en tidsfråga nu. Hoppas allt jag kan att det inte blir så. Tjuvtesta vågar jag inte! Tack för att du tror på plus för mig. Det känns som om det vore dags nu femte gången. Jag ruvar vidare orolig och hoppas att det kommer ske ett mirakel!
  • Inanna Li
    Snösport skrev 2011-06-07 09:11:59 följande:
    Innan: tror på dej...jag hade ju mens pms innan jag plussade så varför inte för dej?   Härda ut sista biten, många kramar!!
    Tack min vän! Frågan är bara hur ont man kan ha utan att det kommer blod? Kram till dig {#emotions_dlg.flower}!
  • Inanna Li

Vad spännande med alla er som ska till Sundsvall! Hoppas det kan leda till många plus framöver!

• Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-06-07 16:34:26 följande:
    Inanna: det låter suuuuperlovande!!

Fjällis, Kalimero & MammaGås: Jag hade en tid bokad i Sundsvall i vintras men vi bestämde oss för att satsa på ett annat kort just då, jag får ju liksom ta mig från Malmö Foten i munnen men nu har vi funderat på att boka på nytt...Drömmer
    Jag gillar allt som inte kliniken gör Glad så därför har jag haft henne högt på min "making-baby-to-do-list" länge... Kanske det är dags nu?!
    Jag hoppas det är lovande. Men kan inte låta bli att spana efter konstiga pyttesmå fläckar i trosskyddet hela tiden. Det var så jag upptäckte att det var på väg att misslyckas förra gången. Tyckte jag såg nåt mikroskopiskt imorse men man kan ju få pyttesmå blödningar även om man är gravid. Men det är svårt att inte tänka på hur det gick i mars Rynkar på näsan! Det är så många som lyckats på femte försöket nu och jag vill ju också gärna bli en av dessa Drömmer!

Vi kanske borde åka till Sundsvall på gruppresa med abonnerad buss vi alla ännu ej lyckosamma i tråden Tungan ute.  Fertiliitetsboost-sugna gamlingar på road-trip ...
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?