• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Mia69 skrev 2011-06-10 08:56:06 följande:
    Inanna: Hur går det idag???Alla tummar är påkopplade!!! Förstår inte hur du klarar att inte tjuvtesta...
    Om jag skulle klara mig till TD är det knappt att jag ens skulle våga testa då Skrattande
  • Inanna Li
    Snösport- Neeej, så fruktansvärt! Tröstkramar till  dig {#emotions_dlg.flower}! Det gör väldigt ont att läsa det du skriver! Fantastiskt att du ändå är så stark och hoppfull! I sommar får du göra en ny Snösport Hjärta!
  • Inanna Li
    Mia69 skrev 2011-06-11 09:13:23 följande:
    Inanna: Hoppas! Hoppas! Hur går det för dig???
    Tack! Är på RD 15 då mensen kom förra gången! Hoppas fortfrarande Glad!
  • Inanna Li
    pralinen jessica skrev 2011-06-11 10:31:04 följande:
    Inanna68- Herregud så spännande, när ska du testa??? Kram Jessica
    Om 3 dagar om jag inte börjar blöda innan! Kram Glad!
  • Inanna Li
    Rowanda skrev 2011-06-11 12:33:45 följande:
    Oj, oj, Inanna! Det låter p.o.s.i.t.i.v.t!!
    Kanske. Svårt att säga. Sist började jag blöda på kvällen på RD 15.
  • Inanna Li

Thule, sushikatten, Enya och alla andra - Jag ruvar vidare på RD 16. Ännu inget blod men molvärk av och till. Stickningar, hugg och pirr i magen. Känns som om mensen kan komma närsomhelst. Brösten är inte alls så ömma som förut men ändå lite mer ömma än vanligt. Undrar lite hur länge progesteronet kan skjuta upp mensen om jag nu inte skulle vara gravid. Har ju aldrig klarat mig längre än till RD 15 förut. Förutom den gången jag var gravid förstås och testade positivt på RD 17 (eller RD 20 då det var en blastis) Glad

• Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-06-12 18:05:08 följande:
    Inanna: det börjar bli olidligt nu SkrattandeFlört Skojar bara, jag vet precis hur det är, jag är ju exakt likadan....
    Jag vill bara inte testa. Det är så bra att fortsätta hoppas så länge det går Skrattande
  • Inanna Li

Hej alla underbara tjejer! Tyvärr har jag inte vågat testa än. Vet att jag är tokig. Det får bli ikväll eller imorgon!

• Inanna Li

Grattis tråden 1 år idag! Jag ska testa så fort jag kommer hem. Sprang iväg och köpte ett test på lunchen. Det får bära eller brista nu. Jag är på Rd 19 och har molvärk i magen till och från, förstoppning, lätt ömma bröst och springer på toa (men det sista gör jag ofta bara av nervositet).

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?