Maryhe, tråkigt att du hade misstänkt någon tävling mellan oss här. Det är det absolut inte och har aldrig varit det, vi glädjes åt varandras resultat hur stora eller små dem än blir, det viktigaste för oss alla här är att få en liten knodd. Det kan förstås finnas tankar i undermedvetna att fler ägg ger bättre chans men vi har ju flera gånger intygat något helt tvärtom här. Vi vill bara att lyckas allihopa och vi hoppas för var och en av oss. Man råkar kanske uttrycka sig lite klumpigt ibland, men tanke bakom är alltid god, man försöker bara muntra upp.
Du ser att jag själv hade förträngt det faktum att ni visst fick frysa in era embryon, men dock inte använda dem pga åldern. Vad gör man med dem då i så fall? Fryser in och låter dem ligga några år och hoppas på att reglerna ändras, eller donerar man till någon som är yngre eller till forskning? Du har säkert berättat det för oss, men du ser mitt minne är kort iaf.
Ang din behandling så är vi alla imponerade i mängder och glada förstås att åtminstone en av oss får det vi allihop förtjänar. Tusen tack för att du velat dela med dig av den med oss, det har inspirerat oss och vi hoppas du vill göra det i fortsättningen. Genom att följa dig och din behandling är det så många gånger vi fått bekräftat våra egna tankar och slutsatser och det har givit oss ork att kämpa vidare och mod att tjata/bråka på/med våra läkare.
Kram på dig och hoppas på fin fina embryon imorgon. Jag skulle välja odla vidare om jag fick, men det fick jag inte på min klinik, hade också 10 befruktade på dag 1 och bara 3 godkända på dag 2, resterande hade skrotats helt enkelt, vilket sved riktigt då, men nu kvittar det ju.