IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Oj!! Hur många dagar ska du spruta?
Kära kära Zin! Önskar dig styrka och kraft till att vara i nuet med en skopa acceptans! Håller med att det är fantastiskt att Dr D är ett stort hopp! Mera hopp! Nu gäller det att få en op tid och fylla på med ljusa tankar! Kram till dig och alla andra!!
Tänk, Vad härligt att höra Turlid!! Grattis flera gånger om från mig med!
MissBoring!! Grattis! Håller med alla andra. Ett plus är ett plus! Härligt härligt!
I morgon ska jag till Falun för VUL och blodprov. Hoppas kunna börja spruta på tisdag.
Åh vad jag känner för allt ni berättar, jag ska sätta mig ned sen i lugn och ro och ge lite respons på det ni skriver!! Jag behöver akut er hjälp nu. Litar inte på någon läkare längre efter allt som hänt. Först skulle jag göra långa metoden med nedreglering och global-f. Nu visar det sig att som jag misstänkte att jag fått cystor eftersom jag börjat spraya på dag 1. Nu helt plötsligt ändrar en annan läkare på hela behandlingen. Nu ska jag börja med sprutor när jag får mens istället som jag ska framkalla genom Primolut nor. Det jag undrar är återigen, vad bestämmer vilken behandling man får? jag trodde jag skulle göra den långa metoden av en särskild anledning. Om det är så enkelt att byta. Varför fick jag då inte göra den korta metoden på en gång? Jag är så rädd att allt kommer gå fel! Tacksam för all er erfarenhet! Läkaren var verkligen en socialt inkompetent tölp!
Ursäkta min kompakta skrivlayout. iPhone Hoppas ni orkar läsa ändå.
Tack gör svar, hör gärna fler tankar, men Hemulen jag har ju dålig äggreserv AMH 0,2 och endometrios!! Han kan inte ha läst på mig alls!! Å andra sidan så har nog min endo varit väldigt lugn efter förlossningen... Han stod och bläddrade förstrött i journalen när jag kom in. Han hade glömt bort att jag skulle komma till honom. Jag ska ringa. Suck. Men otroligt tacksam för era reflektioner! Kram
Fler som har reflektioner kring varför man får den korta eller långa metoden?
Mycket tacksam för era tankar. Ska ringa kliniken imorgon och grilla dem!