IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Syskon, det är ju underbart!!! Grattis!! Vilket plusregn vi har här Vilken glädje!!!
Syskon, det är ju underbart!!! Grattis!! Vilket plusregn vi har här Vilken glädje!!!
Inanna: du är skön
Victoria: Åhhhh Tummen!! Vilken flashback!!
Inanna, kära vän, beklagar så även här Ja, det var verkligen din tur, ingen tvekan. Det är verkligen ledsamt, så in i h-e ledsamt. Tusen kramar till dig, vännen
och även kramar till
Mamma Gås & Syskon
till er alla tre.
Hej Cathy, vad kul att du hittat hit också - vi är inte såå gamla här finns all info värd att veta! Välkommen!
Haha, ÄL funkar inte på Wordfeud, det är ju ett helt vanligt ord i min värld
34:an: du anar inte hur spännande det ska bli att följa dig, den första ut med Japaner!!
Mamman: men jösses, blev det så allvarligt Hur mår du nu..? Det är verkligen inte meningen att du ska behöva gå igenom alt detta. Alla kramar till dig vännen.
Victoria: varför ska vi sänka dina förväntningar?! Hoppet är det sista som lämnar en . Men om du vill så har jag alla de symptomen med jämna mellanrum. Det är möjligt att det har fastnat vi ett par tillfällen, även jag tycker det finns gränser för skengraviditet men det får vi aldrig svar på. Men visst undrar man när man har hög temp, mår illa, springer på toa, har molvärk, det drar i ljumskarna, livmodern spänner, huvudvärk, fryser sen supervarm, ingen mens, drömmer om plus.... ja, jag kan fortsätta en stund till. Snacka om att det är frustrerande och man blir arg på kroppen!!! Men för fasen, fortsätt tro!!!