IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Men!! Anna Linn säger du det så där lite i förbifarten?! Grattis!!! Men vad härligt!!!
Men!! Anna Linn säger du det så där lite i förbifarten?! Grattis!!! Men vad härligt!!!
Hihi, NoKaOi, nixpix men kanske blir nästa karriär? Gillar att lyssna på folk
Programmet var... känslosamt såklart men jag håller med er, och särskilt ogillade jag köksbordsdiskussionen som inte ledde till nåt, totalt onödig och provocerande. Modig kille som ställer upp i tv och säger att han inte har några spermier, det är ju liksom mer känsligt än att kvinnor har taskiga ägg..... Överhuvudtaget tror jag det är bra att många får klart för sig att IVF inte innebär att det självklart blir barn.
Tack Turild & Katte, ni är så fiiina tjejer å alla ni andra också!! Ju mer jag tänker på Fjällis refererande till Patientföreningen, desto bättre blir det!! Jag flinar ofta åt det!
Håller med dig Victoria, hemskt ord precis som "jag blev plockad på 8 ägg", låter groteskt!! Man får håret fixat och man får naglarna vidgjorda men man blir inte äggplockad... Istället för ruvning föredrar PUPO - Pregnant Until Proven Otherwise!
Maryhe: öööhh får man inte ens dricka koffeinfritt nu.... Nej, jag tror inte alls det är skadligt, tvärtom så rekommenderas ofta Spirulina men huu vad hemskt jag tycker det är!! Överhuvudtaget tror jag på allt man tror tillräckligt mycket på
Kalimero: nä, tror inte ens jag skulle få sitta men men jag måste ha bestämt mig innan jag ens frågar
Inanna: nu är det oroväckande tyst från dig, tycker inte om när du är så här tyst
Turild: skönt att det har varit lite moves nu. Ja, ring du spec mödravård!!
Tack goingar för grattisar! 40 år och barnlös känns väl inget vidare men ikväll blir det finkrog med massor med och fest på lördag! Ni är så bäst allihop, så fantastiska och härliga, ungdomliga och sköna!!
Och Mia, grattis!!!