• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Maryhe - Wow, vad häftigt att det blev hela tre blastocyster att ruva på! Tänk om man kunde få det i Sverige! Stort grattis till trippelruvarstatus!

• Inanna Li

Enya - Supergrattis! Jättekram HjärtaTänk om det finns BabyBabyBaby därinne! Vilken fantastisk nyhet! Åh, så underbart Skål!

• Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-09-09 17:02:43 följande:
    Hoppas jag alllllldrig kommer kalla min man för Gubbe SkrattandeFlörtDrömmer
    Inte jag heller! Kallar honom hellre pojke (så länge han är ung och vacker i alla fall ) Skrattande!
  • Inanna Li
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-09-09 17:07:00 följande:
    Hisingen är det bästa med Göteborg Svärisarna bor i Skogome och Häcken är det enda fotbollslaget som jag är intresserad av

Hade siktet inställt på praktik på rättspsyk i Backa men jag orkar fan inte långpendla 5 dagar i veckan. Vi trivdes bra i Backa.. bodde först i riktiga slummen i Backa Röd, sen i Brunnsbo...har aldrig trivts så bra som i Brunnsbo faktiskt och jag har bott på MÅÅÅNGA ställen..Jo huset i skogen nu är bättre
    Jag bor i Backa fast inte i värsta slummen Skrattande! Har bott här i olika omgångar i halva mitt liv ungefär! Trivs OK trots allt som hänt här sista tiden.
  • Inanna Li
    Victoria71 skrev 2011-09-09 17:24:11 följande:
    Intressant att läsa om dig, både här och i din presentation  
    Hus i skogen ... härligt! Vi bor i gammalt hus som ser ut som om det kunde ligga i skogen, men så ligger det mitt i gyttret på Flunsåsen, typ. DÄR trodde jag aldrig jag skulle hamna!

Oj, alla ni andra, nu blir det lite väl lokalt här eller ... Äpple
    Inte för mig i alla fall Flört!
  • Inanna Li
    Maryhe skrev 2011-09-09 21:43:35 följande:
    Ok, jag får se om jag törs testa så tidigt... I alla fall mår jag bättre nu när dom flyttat in, nu får det gå som det går. Att vänta i 5 dagar på om det skulle bli några kvar var olidligt. Nu har vi ju råd till en omgång till om vi måste.
    När min blastis fäste fick jag otrolig värk mitt i natten ca 2 dagar efter insättning. Kanske inbillning men jag tror på att det kanske var vidhäftningssmärta!
  • Inanna Li
    Maryhe skrev 2011-09-10 12:56:12 följande:
    Har sökt info om det nu och blastisar fäster ca 1-2 dygn efter insättningen som Zin skrev, då de är 6-7 dygn. Så kan mycket väl ha varit så att din fäste då

Det molvärker till och från, inte lika mycket ilningar ner i slidan idag men då och då ilar det till, eller som små elektriska stötar. 
    Det är positivt med molvärk så jag hoppas du är gravid! Jag hade extrem värk till och från vid båda mina senaste graviditeter. Ilningar, stick och hugg i livmodertrakten och hela magen!
  • Inanna Li
    Nu Syskon skrev 2011-09-10 14:13:46 följande:

SJälv har jag molvärk till och från, jag har inte riktigt gett upp än, men det känns inget bra. IMorrn och på måndag är nog de mest kritiska dagarna, klarar jag dem så börjar hoppet tändas.

Hoppas för dig också! Mycket lovande symptom!
  • Inanna Li
    linköping68 skrev 2011-09-10 14:26:25 följande:
    Jaha, för min del är det kört igen..... Mensen var nästan 1 vecka sen och jag hade börjat hoppas lite, igen, men idag kom mensen med dunder och brak. Så var det med det Gråter
    Det kanske är dags för mig att kolla med CFC och se om de möjligtvis tar emot oss för ett sista försök.    
    Nej, vad trist! Men du kolla absolut med CFC. Det finns ju flera här som fått positiva bemötanden där. Inte minst Enya Glad! Ge inte upp än! Kram!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?