• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Vi får inte glömma Fahlvik som också lyckades på första försöket 40 år gammal och födde en bebis i somras! Synd att Födda-kataegorin är borta!

• Inanna Li

Synd att det är just 43 jag fyller om en vecka men jag hoppas kunna höja statistiken lite Skrattande!

• Inanna Li

Lenafena - Så fruktansvärt tråkigt Gråter! Beklagar från djupet av mitt hjärta och jag vet precis hur det känns då jag drabbats av MA 2 gånger. Kram {#emotions_dlg.flower}

• Inanna Li
    turlid70 skrev 2011-09-15 11:21:34 följande:
    Inanna hur går det med ÄL stegringen, hoppas att inget blev idag.
    Inget idag! Hoppas det kommer överhuvudtaget. Oroar mig lite för att jag börjat få mens utan ÄL efter skrapningen. Men kommer ingen stegring gör jag ny full IVF i stället!
  • Inanna Li
    Enya70 skrev 2011-09-15 11:57:37 följande:
    skönt att det inte blev idag iaf. Det kommer säkert någon av de närmaste dagarna framöver. Jag håller tummarna förd en glada gubbens uppdykande! {#emotions_dlg.flower}
    Tack! Du får mig att tro på att han kommer GladSolig!!!
  • Inanna Li
    Fjällsippan skrev 2011-09-15 12:09:09 följande:
    Håller tummarna för ÄL i dagarna, men vad bra att ni har en reservplan och gör en helt ny IVF i fall ÄL strular!
    Ja, jag vill inte vänta för länge nu när jag snart passerar den förhatliga 43-årsdagen!
  • Inanna Li

Victoria - Instämmer med alla här! Det kan komma fler blåsor på ÄP-dagen och AMH är inget mått på äggkvalitén! Håller tummarna stenhårt för dig! Kram {#emotions_dlg.flower}

• Inanna Li
    Glad på ÄL-test idag på CD 18! Det innebär att det kan bli FET på min födelsedag på onsdag! Det måste ju bara gå bra då eller Skrattande??? Om de små liven klarar upptiningen förstås ...

Inser att jag förmodligen är min kliniks äldsta patient nu fast jag ser ut som och känner mig som en ungdom. En paradoxal känsla!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?