• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Maryhe skrev 2011-09-18 10:31:09 följande:
    Inanna: Åh va kul! Hoppas att din födelsedag blir din turdag! {#emotions_dlg.flower}
    Tack! Grattis igen till din gravidtet Glad! Så spännande att få veta hur många du har där inne! Önskar jag också kunde få 3 tillbaka!
  • Inanna Li

Tack alla! Tar ut min glädje i förskott och hoppas allt jag kan att 2 av 4 klarar upptiningen!

• Inanna Li
    pp08 skrev 2011-09-18 12:11:34 följande:
    Jag har ÄP på födelsedagen på tisdag Måste också vara tur eller??
    Absolut! Håller tummarna för oss båda Glad!!!
  • Inanna Li

Vi septemberbarn har tur den här gången! Eller hur Zinfandel? Hoppas du får plus snart Glad!

• Inanna Li
    Skytten skrev 2011-09-18 13:02:05 följande:
    Inanna vad kul med positivt ÄL-test! Brukar man alltså vänta tre dagar innan man åker in och gör FET? Under tiden som man väntar på ÄL-omslag, går man till sin gyn och mäter livmoderslemhinnan eller?

Mina embryon är 2-dagarsodlade. Därför görs FET 3 dagar efter positivt ÄL-test. Jag gör ostimulerat så jag gör inget mer än testar med ÄL-stickor hemmavid. Så det är bara att hoppas på att livmoderslemhinnan är lagom tjock på FET-dagen.
  • Inanna Li
    Mamma gås skrev 2011-09-18 16:22:14 följande:
    Underbart!! Då håller jag tummarna att vi kommer följas åt denna gången Glad Förhoppningsvis har jag gladgubbe på stickan imorn så då har jag FET på tors + att jag oxå fyller år på ons Glad
    Tack! Underbart att du fyller år samma dag som jag! Kul att få en ruvarkompis!
  • Inanna Li
    myran6801 skrev 2011-09-18 19:55:23 följande:
    Underbart Inanna, klart det kommer att gå super!!!!
    Tack! Jag hoppas det blir en minnesvärd födelesdag Glad!
  • Inanna Li
    linköping68 skrev 2011-09-18 21:48:52 följande:
    Absolut att det går bra, det kan ju inte annat. Det är ju din dag då!!
    Tack vännen! Grattis på din födelsedag och lycka till i sänghalmen Skrattande!
  • Inanna Li
    turlid70 skrev 2011-09-19 08:17:55 följande:
    Åh vad roligt, Inanna. Vilken present får du, det måste bara gå bra. Jag håller tummarna nu att dina små överlever upptinning och flyttar in till dig på onsdag. Vill bara påminna dig om att be om progresteron, det skadar inte åtminstone en om dagen och 1/4 albyl minor om du inte får trombyl av din läkare. Stor stor lycka till vännen.
    Tack min vän! Ska be läkaren skriv ut progesteron på onsdag! Såg precis att mitt gamla recept gått ut.
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?