IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Sunseed: ha ha ha rollatortant Pappa som inte är hälsofreak som jag åt pulver "extravaganca" och rasade jättemycket...ljög för sej själv gjorde han också då han inte var nyttiigare men kilona trillade ändå. Du kan ju testa ngt sådant om du planerar att inte göra det under en lång tid utan att sedan äta och leva sunt eller bättre.
Jag tror mest jag har gått upp för mitt TSH då jag gick upp ca 10 kg för flera år sedan och alltså legat runt 70 i flera år men innan dess var det 63 så dit ska jag väl...ska inte ta ngn diet alls då jag inte tror kroppen mår bäst av sådant...ska dock från idag inte äta godis eller kakor , efterätter på 6-12 månader....som sagt ska försöka hålla det fast jag som sagt är säljare och det både bjuds och bjuder på sådant en hel del.
Frossa åt choklad igår så sambon trodde jag skulle få värsta abstinensen idag varm choklad och kanelbullar, chokladpuddig, m&m choko, kanelbullar igen, kanelbullar och coca-cola just innan lägfgdags och jag undrar varför jag helt plötsligt blev pigg jo, så är det något jag kan bli bättre på så är det sockerintaget...dock redan innan dragit ner på läsk och gillar det bara måttligt nu. Slut på en massa sådant...ska bli skönt och sparar ju helt klart pengar på det också.