IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Vad fint att fundera över om han är 6an eller 8an
Intressant med ditt svar om progesteron och graviditetstemp. Var ju jättesvårt att veta i höstas, jag trodde ju då att allt berodde på progesteronet, men är nyfiken på hur det blir nu. Funderar också på att spara lite Crinone eftersom de på CvL tydligen vill att man kör dubbeldos, och jag hade ju bara enkel i höstas och då verkade ju det räcka, så jag nöjer mig nog med det igen. Tänker att om vi inte lyckas så kan jag köra progesteron en annan cykel sedan.
Och fy så jobbigt att du mådde så dåligt av det. Känner du av det nu med alltså? Minns inte att mamma eller syrran sagt att de haft sådana symptom när de börjat...Bra att du ringer och kollar!!!
Som jag förstår det så är mina biverkningar ett tecken på överdosering av Levaxin; och det är rätt ovanligt att man får en så här stark reaktion när man börjar. Typiskt också att det skulle hända just mig! Precis vad jag behövde nu när jag ändå är så tveksam... Kanske de högre makterna försöker säga mig något? Typ skriker i mina öron "hallå du envisa människa, ge upp nu!!!" .