Maraki73 skrev 2011-11-25 13:21:16 följande:
Tack för ditt svar :)) Jag har fruktansvärd hosta och i natt fick jag feber igen 37,8.RD 7 idag brösten ömmar mindre idag känner bara då och då mensvärk annars inget annat, ont i ryggen har jag väl för att jag är spänd och orolig.
Du säger att du har molvärk, är det hela tiden du känner det? Är det som mensvärk?
Angående A-K vet du när hon ska sluta? har du hört kanske vem som ska ersätta henne.
kram
Jag känner mig också febrig och hängig idag. Jag har haft mer molvärk tidigare gånger och då har det känts precis som mensvärk. Inte oupphörligen men hela tiden fram till TD har det kommit och gått och jag har fått ta värktabletter. Denna gång har jag också haft värk men i lite kortare perioder än tidigare ruvningar. Det har känts både som mensvärk och som annan slags molvärk och har flyttat sig runt i hela nedre delen av magen. Idag har jag inte känt mycket alls. För 2-3 dar sen var det som värst.
Mina bröst är inte heller så ömma. Tyckte de var det på kvällen för 2 dar sen samtidigt som jag hade kraftig molvärk! Symptom kan komma och gå oavsett om de är "äkta" eller "falska"
Jag vet inte alls när A-K ska sluta. Hoppas det dröjer lite om jag skulle ha turen att få komma på VUL! Vem som ska ersätta henne har jag ingen aning om men Sven och Ulf som också är IVF-läkare kanske blir mer delaktiga i IVF-försöken från och med då?
Kram och lycka till