• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Fjällsippan skrev 2012-01-18 00:10:08 följande:
    Jag är nyfiken på vad som egentligen gäller här - liksom Syskon nu har jag hört att det inte är optimalt att släppa en större blåsa och invänta de små. Någon läkare sa till och med att det inte är möjligt, när kvinnan får sin LH-topp i samband med att en större blåsa sticker så sticker antingen de andra också, eller så tillbakabildas de. En annan har nämnt att om man inte ta hänsyn till den styrande blåsan så kan man komma i ofas till återföring; livmoderslemhinnan kan agera på den första blåsans avgång och därmed kommer inte den att vara optimal till ET. Men jag vet inte, någon som vet vad det är som gäller?
    Jag tror, men vet inte säkert, att det beror på storleksrelationen, dvs om den största är bra mycket större än övriga , om det inte skiljer så mycket eller om alla är väldigt ojämna tex 11/7/3 mm. Vem vet om det har ens har forskats tillräckligt på det..?!
  • Zinfandel

Jag tror på det mesta nu för tiden Skrattande men det känns aningen spooky... kolla du med Penny först!! Flört Kan du inte fråga ryskan efter nån referens, nån annan som fått hennes behandling..?!

• Zinfandel

Miss B: sen när litar vi blint på löjliga kisstester..?! Åk in och ta ett blodprov eller vänta helst nån dag och ta nytt test. Lugn & fiiiin vännen!!! Hjärta

• Zinfandel
    Maryhe skrev 2012-01-19 17:09:06 följande:
    jomen sen ska dom ju stanna kvar också, it's the tricky part... 
    Jajajajajajaja, den detaljen också, tänk inte på den nu!!! Flört
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?