IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Nu tänkte jag vänta tills lördag och har jag inte börjat blöda då så tar jag ett CB med veckoindikator för att se hur det verkar (då skall det stå 3+ för att allt skall vara normalt och det känns det verkligen inte som att det kommer att stå...). Väntar med att ringa kliniken för det är så jobbigt att ringa och ha plus ena dagen och sedan minus efter några dagar varje gång.
Inanna: Är det inte den där instoppningsspateln till Lutinus som gör att du fått en kontaktblödning? Det skulle jag tro. Man kommer ju upp ända mot livmodertappen med tabletten känns det som... Du är säker mer lättblödande där. Hoppas så att det går bra nu nästa vecka. Tänk att du redan är i vecka 7!
Varje gång jag kör in Lutinus-spateln kommer små torkade blodflagor när jag tar ut den. Det kommer även små flagor när jag torkar mig på toa. Kanske är det en kontaktblödning, jag vet inte. Men det är också så illa att mina symptom inte är lika starka längre. Brösten är mjukare och mindre ömma. Jag har konstant svidvärk i livmodern åt höger. Det känns faktiskt som om jag skulle ha ett sår där som blödningarna kanske kommer från. Inbillning? Vet ej!
Vi ka inte göra mer än att avvakta! Håller tummarna stenhårt för att det ska gå bra för oss båda trots allt !