• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

selmv skrev 2011-12-22 15:00:21 följande:
    Innana ett jättegrattis!!!!! Underbart, klart att det går bra med det lilla livet! Både min syster o en vän till
    Mig satte in två ägg ( ene för 8 år sedan den andre för 15 år sedan när man alltid satte in två) och båda fick vars ett barn så det kan gå bra även om bara ett av äggen fastnar o utvecklas.
    Tack! Grattis till ruvarstatus och fina embryon i frysen Solig
  • Inanna Li
    Mia69 skrev 2011-12-22 15:51:49 följande:
    GRATTIS Inanna! Fantastiskt! Det är klart att det är rätt storlek om Dr säger det! Vilken julklapp!!! Tomte Vågade nästan inte gå in på datorn idag, men vilken lycka!!!HjärtaBaby{#emotions_dlg.flower}Gravid
    Tack snälla du! Hjärta Hoppas du också får se ett tickande hjärta den 2 januari! Jag håller tummarna stenhårt för dig hela julhelgen och över nyår! Kramar i massor! Ha en underbar jul- och nyårshelg Tomte!
  • Inanna Li
    Söte79 skrev 2011-12-22 15:53:28 följande:
    Åh vad skönt för er Inanna!! Bara njut nu!! Om inte läkaren säger något om storleken så behöver du nog inte oroa dig för det! Grattis!! 

Jag följer er lite i bakgrunden här... Vill passa på att säga grattis till alla er som fått plus och alla er som ruvar! Och ni andra kämpande och fina kvinnor skickar jag en stor varm kram till!!

Jag har det väll egentligen sådär här hemma.... Blöder massor. Men den lilla bönan fortsätter att kämpa på! VUL 6 6 ggr nu och jag där är blod i livmodern men hjärtat pickar... Jag har en hinnavlossning men 3 olika läkare säger ändå att graviditeten är precis som den ska... Ändå är jag ledsen och rädd nästan hela tiden.. Jag gillar inte ens att prata om graviditeten för jag kan inte tro på den... Ledsamt. Fast sen igår har jag blött mycket mindre och mina smärtor är inte lika intensiva... Jag går ju på klexane också så en liten blödning blir ju mer... Idag är jag i v. 8+6. Längtar efter att komma hem till Norge igen och träffa min IVF läkare... Igår när jag var på VUL så var bönan 2 cm. Har ingen aning om det är rätt storlek eller inte men jag får bara lita på min a läkare.

Vill önska er en riktigt God Jul med era nära och kära!! Tomte 
    Tack snälla du Solig! Vad tråkigt med dina blödningar! Hoppas verkligen de upphör snart! Jag skulle vara otroligt rädd om det hände mig! Ditt embryo är precis rätt i storlek! Så skönt att den inte verkar påverkas av blödningen! Hoppas du får en fin jul- och nyårshelg! Kram Hjärta
  • Inanna Li
    Enya70 skrev 2011-12-22 16:32:26 följande:
    Men Inanna så glad jag blir Solig. så fantastiskt men tickande hjärta och rätt storlek och allt. 8 mm är helt normalt i v.7 + 3! Oj, vilken julklapp du fick till slut efter en påfrestande höst. Tårarna rinner ner för kinden här så lycklig jag blev för din skull!

Men berätta hur kändes det då när det till slut fanns ett perfekt litet hjärta där på skärmen.
    Nu får du försöka inte oroa dig så. NJUT av detta fantastiska och ha en underbar jul!

Kramar Hjärta
    Tack snälla Enya Hjärta! Bra att du lugnar mig angående detta! Nu är det bara att hoppas att allt fortsätter utvecklas normalt! Psykiskt påfrestande att tänka att det är vår sista chans men det är svårt att koppla bort all oro!

Hoppas du får en fin jul- och nyårshelg Tomte!
  • Inanna Li
    Maryhe skrev 2011-12-22 15:58:22 följande:
    Åh Inanna! Fantastiskt! Hjärta
    Försök nu att slappna av och njuta av graviditeten och julen! Kram 
    Tack! Hoppas så att det ska gå bra för er kommande ICSI nästa år! Kram Hjärta
  • Inanna Li
    kattenizze skrev 2011-12-22 17:25:46 följande:
    Inanna: Ett stort grattis till dig!!
    Tack Hjärta
  • Inanna Li
    MissBoring skrev 2011-12-22 14:10:59 följande:
    Grattis Inanna ! Sa hon det va rätt storlek så får du försöka lita på det! Fortsätter hålla tummarna för dig.
    Tack Solig
    mamman0301 skrev 2011-12-22 14:16:47 följande:
    Åh vad skönt att det fanns ett tickande hjärta där, blir så himla glad!!Hjärta
    Tack Solig! Det var en oerhörd chock i positiv bemärkelse!
    pralinen jessica skrev 2011-12-22 14:26:03 följande:
    Inanna - Så himla kul att höra!!! Grattis!!!
    Tack Tomte!
    linköping68 skrev 2011-12-22 14:12:14 följande:
    Inanna: håller tummarna håååååårt!
     Tack! Hoppas du får en fin jul! Kram Hjärta
  • Inanna Li
    myran6801 skrev 2011-12-22 14:49:59 följande:
    Inanna, grattis! Så skönt att få en förklaring till blödningarna o fantastiskt med ett litet fint pickande hjärta. Säger som vår kloka vän Zin, se ljust på allt nu och njut! Om jag var du skulle jag vara strålande lycklig. Du har fått den finaste julklapp man kan få - en graviditet. Kram
    Tack snälla du Solig!  Hoppas det blir crash IVF för er på CFC nästa år!
  • Inanna Li
    Eviglängtan skrev 2011-12-22 14:28:08 följande:

Grattis Inanna - jag sitter här och gråter - vilken lycka - försök njut, och du,  bebisen är i helt rätt storlek, den borde varken vara mer eller mindre punkt slut. Nu måste jag fira med lite godis återigen grattis till BÅDE dig och din älskade.Gravid. Jag ser framemot att följa din graviditet.

Tack min vän Hjärta! Jag blir så rörd och glad av det du skriver! Jag kunde inte hålla tårarna borta när jag såg UL-skärmen igår! Och i natt har jag knappt kunna sova fast jag egentligen var jättetrött! Sitter nu och halvsover på jobbet Skrattande!
  • Inanna Li
    vrålapan skrev 2011-12-23 09:51:23 följande:
    Tusen grattiskramar Hjärta vi 4. Jag testade också Plus i morse! Höll på att skrämma livet ur en sömndrucken sambo när jag insåg att stickan visade plus. Jag hojtade - ta på dig glasögonen, det är ett plus!! Vi ska bli föräldrar!! Vilken julklappTomte
    Grattis du också Solig! Kul med två gravidbesked i tråden samma dag! och vilken julklapp för er!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?