IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Haha klart det beror på att han är färgblind
Tror och hoppas på ett starkt pluss för er på lördag
Haha klart det beror på att han är färgblind
Tror och hoppas på ett starkt pluss för er på lördag
Sunseed, även jag ser det ljusrosa strecket å då kollar jag ändå på min lilla xperia Bra det är några dagar kvar till lördag så det får fetta på sig lite
Vad roligt du är tillbaka Viktoria, tänkte på dig häromdagen å undrade vart du tagit vägen! Lycka till på nya kliniken
Jag måste få fråga, för jag har missat det där med äl innan fet. Enda sättet att veta om ägget släppt är genom att tempa eller? Å rekommenderar läkarna då att man tempar inför ett fet? Jag får inte riktigt till tempandet (å ingen läkare har bett mig göra det heller) för jag går alltid upp på toa på natten/tidig morgon å då är det ju förstört när det inte hinner gå 3 tim efter, för visst ska man sovit minst tre timmar i rad för att va säker på att det blir rätt? Går det att kolla på annat sätt?
Myran. Jag gjorde ju hemma med fostimon nu å på fredagen va mitt ägg 20 så gyn trodde inte att det skulle hålla över helgen men om jag fick positivt på äl så sa han att jag iaf skulle ta sprutan så det bör ju inte va någon fara för dig. Jag skulle börjat prova dagen efter sprutan å ett par dagar till
En liten en, tack då vet jag. Ja jag kör med stickor men jag tyckte någon sa att man då bara att man har äl inte att ägget släpper..? Eller missuppfattade jag? Nu ska jag inte göra fet, har inga i frysen men jag vill passa på att fråga nu när ämnet va uppe!