Snorpan, nej fy katten jag vet precis hur besviken man blir, liksom alla andra i tråden. Stödkram! Omega-3 och D-vitamin är ju bra för slemhinnan. Sen som så många skrivit om, en kortisonkur för att nedreglera immunförsvaret. Själv har upptäckt en "rolig" sak. Jag har alltid varit väldigt förtjust i broccoli och har velat ha det till var och varannan måltid. Sedan jag började med Inofolic (som ju innehåller folsyra), vitamintabletter (som jag ätit i flera år) och extra B-vit som också innehåller folsyra så har jag nu för ca en månad sedan slutat vara sugen på broccoli (som ju är väldigt rikt på folsyra), så antagligen hade jag en liten brist trots vitamintabletter...?!
Vi 4 skrev 2012-09-21 20:14:49 följande:
Grattis Linköping, låter toppen med så fint embryo!
Hemulen hur känns det idag?
Jo tack! Hade ett helt oproportionerligt sammanbrott över att jag köpt "fel" present på vår bröllopsdag... Jag VET att man kanske borde köpa något lite romantiskt. Jag köpte en salladslunga som frugan har önskat. Själv fick jag ett halsband och en helkväll tillsammans i Stockholm.... Jag kunde inte sluta böla, antingen spökade gravid- eller menshormoner. Efter middagen beslutade vi oss för att testa... Det blevett starkt
![Solig Solig](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sunny.gif)
!! Har BIM imorgon eller på måndag och officiell testdag den 30/9. Kanske blir det tredje gången gillt?