IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Vi4, stort grattis även här till ET!
Susmar, håller tummarna nu för ett fint embryo!
Linköping, även jag hoppas och undrar hur det går för dig?!
Vi4, stort grattis även här till ET!
Susmar, håller tummarna nu för ett fint embryo!
Linköping, även jag hoppas och undrar hur det går för dig?!
Åh Linköping, vad ledsamt att det inte tog sig. Låter dock bra att ni har planer på Aten!
Sunseed, stort, stort lycka till imorgon. Jag förstår verkligen oron och ångesten över att gå dit... Det låter ju positivt att du har alla symtom kvar. Du ska se att det nog finns ett fint litet pickande hjärta där! Bra att du varit hemma och tar hand om dig!
Susmar,om jag inte sagt det tidigare så lider jag med dig Så orättvist att två gånger i rad inte komma till ET. Stödkram!
Jag pratade med min favvo barnmorska på RPC imorse. Hon tyckte inte det var någon idé att ta hCG så här "sent" i graviditeten. Hon menar att ökningen planar ut redan nu för en del, och det säger inte så mycket då. Det hon kunde göra var att flytta fram mitt vul till nästa måndag, istället för onsdag, så det får bli så. Känner mig lite lugnare efter att ha pratat med henne (som sa att hon trodde att allt var ok... hon hörde vad jag ville att hon skulle säga, tror jag ) Nästa måndag är det exakt 7v sedan ÄP, och enligt dem är jag då i v6+5 (de räknar från ET, vilket jag tycket är lite märkligt). Inget mer utflöde från de nedre regionerna... Jag har varit hemma med dottern idag, vi är båda förkylda och hon hostade en massa i natt. För mig kändes det även oöverstigligt att ta mig till jobbet 17 mil bort, så vi har haft en ganska bra dag tillsammans.
Sunseed, tänker på dig !
Prickigchockladmal, välkommen hit. Hoppas du inte behöver stanna så länge
Ååååh, Sunseed, vilka fantastiska nyheter! Ett pickande hjärta och ev. ett till !! Det är säkert så, om du haft mycket symtom! Nu ska du baske mig få en bebis (minst)! Stor kram!
Vi4 och Katt 12, åh vad jag hoppas att det ska bli ett plus åt er var! Gulle du Vi4 som går och gläds med oss Tänk om jag kunde glädjas själv! Varje toabesök förgås av lätt ångest. Utflödet har fortsatt lite varje dag. Fortfarande inte blod eller ont...
Åh nej Vi4, hoppas innerligt att du har fel och att det visst är ett lite pyre som lever och frodas där inne! Kram!
Linköping och Anemon, lycka till i Aten. Och MissB, ha en underbar semester!
Grattis Prickig till lyckat ET! Ruva lugnt
Här känns det uselt! Nu har jag just fått röda flytningar, alltså en blödning. Det har sedan förra söndagen kommit lite brunt, ibland trådigt mer likt koagel. Så idag efter lite trädgårdsarbete kom det mer brunt och nu rött, stort som en femkrona... ont har jag inte. Fy fan vad jag hatar det här! Jag hoppas att det ska vara pga min lilla ansträngning men befarar det värsta. Jag skulle på allvar behöva något lugnande tills på måndag då det är vul. Gravsymtom som trötthet och illamående började för ca en vecka sedan och har även suttit i idag. Så har det iofs varit vid båda mina tidigare MA. Det känns inteså sannolikt är det att jag skulle få tre MA/MF i rad... Jag har ju för tre år sedan varit gravid och fött ett barn utan missfall innan. Fast det ärvälstörre missfallsrisk dels med ålder och dels med IVF,eller?Gaaa,blir galen!
Stor kram även här Vi4, hoppas du och mannen kan komma fram till något som känns bra för er båda vad gäller fortsättningen.
Jag är i chock! Efter en ångestattack imorse tog vi oss iväg till vul. Det gick fint Där inne fanns två hjärtan
som pickade och embryona var ungefär lika stora. Helt galet! Jag var verkligen inte beredd på det resultatet efter blödning och allt skit som hänt i tidigare graviditeter. Som sagt, chock...
Tack alla ni söta och fina vänner här inne för gratulationerna! Jag försöker greppa situationen som känns helt overklig, ska snart uppdatera mig på listan, bara jag hittar en dator som inte tar bort alla radbrytningar Jag kommer nog att hålla lite låg profil ett tag, men kommer förmodligen att läsa allt ni skriver ändå
Ska försöka att inte surfa runt en massa och oroa mig för ditt och datt, utan som "alla" säger, försöka njuta (har ingen aning om hur det ska gå till faktiskt). Kram på ett tag!