• Zinfandel

Det är säkert per embryo. Nej, har inte pratat med Claus om det men ska dit på vul nästa vecka, då beställer jag det. 

• Zinfandel

Mamman: det för du helt rätt i! Jag vet inte säkert om aha, jag tog nog bara för givet att det var per gång men jag undrar om det är hela kullen.

• Zinfandel
    Fjällsippan skrev 2012-03-27 14:42:48 följande:
    VUL i nästa vecka . Återigen, jag är så glad för att du är på g igen . Jag kom på att Enya vet ju säkert hur det ligger till med priset på AHA. Maryhe, jag tycker också att det låter en aningen märkligt med pris/embryo (önsketänkande att det inte är så).  
    Ja ja e så glad Skrattande Och fått intralipider idag, har späckat schema Flört

Bengalen: ja men då är hon väl kass & lat då FlörtDrömmer
  • Zinfandel

Sunseed: tja, i vårt fall gick 5 försök fullständigt åt spillo, finansierade genom skattemedel av dig & mig och alla andra + 25000 ur egen ficka. Totalt bortkastat pga att klinikerna inte gör ett fullständigt jobb.

• Zinfandel

Sunseed: jag är verkligen med dig i all din ilska eftersom vi gått igenom precis samma och lite till. Allt som uppdagats på mig tack vare att jag stångat mig blodig emellanåt och skitkliniken som inte ens ville titta på mina röntgenplåtar som jag hade med mig. Tänk om nån hade brytt sig för länge sedan, då hade vi kunnat bespara oss mycket tid, pengar, sprutor, tankar, grubblerier, Atenresor, sökande, hormoner, läkarbesök och mycket annat. Efter att ha läst här i 2 år, besökt hur många läkare det nu blir under denna tid och gjort 5 ET så är mitt förtroende för hantverkare större än för svenska (fertiitets)-läkare SkrattandeFlört Den dagen jag har energi för annat än att kämpa mot målet så kommer det att bli några anmälningar till Socialstyrelsen, hoppas du gör samma eftersom du inte fått den behandling du är berättigad till - och många andra här inne!! - och då lever du ändå i en mer fungerande landsände Drömmer Stor kram och STÅ PÅ DIG!!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?