turlid70 skrev 2011-03-16 21:47:39 följande:
Tack kära kära vänner för alla kramar och varma ord, det är verkligen ovärderligt att ha er här.
Zinfander, jag undrar också, vad år det med just oss, eländes elände, vi är 30 på listan och bara 3 gravida, 10% alltså! Några har kanske fallit bort, men ändå, skrämmande.
Den här gången var jag verkligen en renhets människa, inget vin eller kaffe under ruvningen och flera veckor innan. Har sovit bra och inte stressat, promenerat och ätit mycket frukt. Vad hjälpte det? Nada.
Nu undrar jag hur är det att sitta nära dator med trådlöst internet, ha en mobil eller bärbar telefon i fickan? Kan det ha påverkat? Någon med kunskap och erfarenhet?
Ja, min man arbetar med mobiltelefoner och ofta i labb varför de har testat just detta med ev strålning och svaret är att micron hemma ger ifrån sig mer strålning... För många år sedan fanns samma debatt med telefaxen när den kom och det oroar oss inte längre. Vi har aldrig våra datorer i knät men väl mobiltelefonerna i byxfickan. Vi dubbelkollade även detta med Strålskyddsinstitutet och vår läkare för säkerhetsskull och nej, det finns inget att oroa sig för, trots att kvällstidningarna ibland gillar att slå upp annat!
Chichisita: Ditt TSH är tokhögt, de borde sätta in Levaxin omgående. Över 3,5 så ska det inte ens diskuteras, fattar inte varför de trycker så på det, bättre att folk mår bra. När jag diagnostiserades var mitt TSH +50, ja galet, men nu är det hyfsat bra men svajjar pga alla hormoner man trycker i sig. Glöm inte att kolla ditt T4 eftersom det är lika viktigt för fertiliteten.