kasa01 skrev 2011-04-09 14:10:58 följande:
eller hur! Man tycker de borde kunna samarbeta bättre. Misstänker (återigen helt utan beläggning) att det råder en viss konkurens kliniker emellan, det är trots allt vinstdrivande verksamheter... Eftersom jag inte riktigt tror på vitimnernas underverk valde jag att lägga mig i solariet två ggr innan mitt FET nu för att boosta D-vitamin. Alla sätt är bra utom de dåliga som min mamma hade sagt. Akupunktur är toppen, det kan inte vara för intet som kineserna hållt på med det i tusentals år. Lycka till!
Visst är det så! I Malmö tex, tar inte privatklinikerna längre emot landstingsfinansierade patienter, gissa om de marknadsför sig med "inga väntetider"... Det finns numer endast en klinik, RMC på sjukhuset som gör landstingsfinansierade, fattar inte hur de hanterar den anstormningen. Det innebär i sin tur att konkurrensen mellan privatklinikerna hårdnar ordentligt, money talks.
Enya70 skrev 2011-04-09 17:56:01 följande:
Funderar på det här med rosenrot och bidrottninggelé (Apiforce) i samband med IVF
Jag har tidigare tagit en mitt val kvinna samt en omega-3 kapsel om dagen.
Har nu just börjat ta en kapsel bidrottninggelé per dag en vecka före spraystart för IVF långa metoden.
Läser mycket också om rosenrot.
Vad är era erfarenheter tjejer av RR och BDG vid IVF? Om ni har tagit detta, hur reagerade ni på det, hur mycket tog ni och när under IVF-cykeln?
Kan RR och/eller BDG interagera och eventuellt störa IVF medicinerna tror ni?
Jag har inte tagit tillskott under behandlingarna eftersom de avråder från det, det är först nu jag trycker i mig ett gäng tabletter
Men har man gjort ett antal försök så börjar man tillsätta själv och det kommer jag att göra vid nästa försök! Jag har full förståelse för att man själv vill göra nåt så frågar du mig så bara kör!