IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Victoria: flera embryon stöttar ett att fästa. Så det är nästan att slösa med dem att bara sätta tillbaks 1. Hellre 2 en gång är 1 vid 2 tillfällen. Dessutom riskerar du att de inte överlever upptining.
Victoria: flera embryon stöttar ett att fästa. Så det är nästan att slösa med dem att bara sätta tillbaks 1. Hellre 2 en gång är 1 vid 2 tillfällen. Dessutom riskerar du att de inte överlever upptining.
Jag behöver hjälp! Skulle nån vilja översätta lite engelska texter till hemsidan?
Det rör sig om ca 2 sidor. Katte, du är underbar men det känns som att du har att göra där hemma.... Victoria, jag mailar dig det!
Håller fullständigt med Katte, hellre lägre dos och fler sprutdagar, Inanna är ett levande exempel på det och jag också med tanke på resultatet även om vi ännu inte vet utfallet....
Anne: It ain´t over til the fat red lady sings....
Dosen i mitt fall var det samma (300 ie) men fler sprutdagar och så hade jag nedreglerat.
Ja, 12 dagar är bra antal sprutdagar!
Det var ifos länge sen jag tempade och då gjorde jag inte det helhjärtat men är det inte en dip mellan ÄL & mens, även efter befruktning? Vill minnas att tempen gör en rejäl dykning några dagar efter implantering. Bengalen, hjälp mig här!
Menopur, den gamla variaanten har man ju en nål som man blandar med, en grov hemsk sak, sen byter man till en tunn som man sprutar med.
Victoria: skit också Jag ska inte ge dig några falska förhoppningar, det är dessvärre bara att vänta & be Det är dock inte alls ovanligt att slow starters tar sig.
Vi4: jättebra inlägg om temp!! Bra resultat!
Mary: jaaaa, då kommer jag över och fikar med dig Men nu ska du först lyckas!
Jag är på Miss Bs linje. Jag ångrar mig djupt att jag fann mig i allt på fd kliniken. Du betalar, det är din kropp, dina ägg, ditt liv. Du har rätt till det vul du har bokat och 2 st borde vara ett minimum. Stå på dig!!