Jag har testat positivt på ruvardag 10, helt otroligt. Jag är GRAVID, vid en ålder av nästan 42. Fattar det inte. Det är ju en lång väg kvar, men just nu är jag så glad. Testade positivt på ruvardag 10 med sonen också, så antar att det inte är för tidigt. ÄL sprutan har väl gått ur kroppen nu. Har tagit en tredjedels albyl minor denna gång + att jag gått på akupunktur sedan nov, dock sporadiskt under jan o feb, men annars 1- 2 ggr i veckan. Det är det jag gjort annorlunda mot min andra misslyckade ruvningar. Men har ju fått ett barn genom IVF, så vi vet ju att vi kan lyckas. Sedan kan det ju ha tillkommit faktorer som gör det svårare såklart, men nu har det lyckats för oss.
En fråga, ska jag fortsätta med albyl minor ett tag. Gör ju detta på eget bevåg då CvL inte tror på trombyl.
Vi 4: Mina bröst slutade typ ömma igår så jag trodde det var kört. Jag märkte dock att min urin luktade starkt+ att ja var vädligt känslig för lukter o det brukar väl vara ett tecken på graviditet, men jag trodde också de var kört när brösten slutade ömma.