IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Skytten. Det har jag också märkt med lutinus. Men även tidigare också med crinone. Är nog en biverkning av progesterinet tyvärr.
Skytten. Det har jag också märkt med lutinus. Men även tidigare också med crinone. Är nog en biverkning av progesterinet tyvärr.
Jag var lätt förkyld, dottern förkyld och killen jätteförkyld/m influensa symptom runt ÄP/ET. Men vi fick kanonbra resultat med 2 återförda embryon och 3 till frysen, nu är jag gravid i v4+3!!!!
Grattis tjorven!
Ciara: har strecket blivit starkare?
Grattis hemulen. Nu är vi många som plussade härinne
Beklagar ditt mf linköping. Hur långt hade du kommit i grav? Kram
Skytten: sluta inte! Progesteronet kan göra att det blir trångt! Tycker du det är besvärligt kan du trappa ner till 2x dagligen. Hade själv också molvärk som vud mens. Vilken RD är du nu?
Hämta ut mera lutinus så du inte onldigt slutar för tidigt.
Skyttan: jag plussade på RD 9 med 2-dagars embryo denna gången. Hade värsta pms dagen innan. Även tidigare då jag testade på RD12 hade jag pms på RD7-9.
Första ruvarveckan var jag bortrest och kunde inte smyga in på toaletten med staven, använde fingret och det funkade ju också!!
Konstig fråga: hur märker man svamp eller bakterie under prog användning? Kladigt blir det ju av proggisarna.