• pp08

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Tjotven: på onsdag har du också kommit över 7 hela veckor och borde man kunna se hjärtaktivitet. Det beror dock lite på tidpunkten då embryot fäste tror jag. . Hoppas det var tidigt i mitt fall eftersom jag redan testade pos v3+4.

Vi håller tummarna för dina och mina små varelser som kommer att vida upp syna tickande hjärtor!

• pp08

Slemtorsk. Du ska inte trycka ut luften ur ovitrelle. Ska vara så för att vara säkert att allt sprutas ut

• pp08

Maryhe: tråkigt att det inte gick bra denna gång heller. Allt såg så lovande ut. Kram!

• pp08

Ciara: grattis till lyckat VUL. Så det var 1 av 2 som hade fäst och klarat sig?
    Jag har VUL sent i em idag v7+0.

• pp08

Ingen bra vul 7+0. För litet embryo och låg hjärtakt. Hinnsäck o guleaäck syntes. Öven liten hinnsäck nr 2. Inga stora förhoppningar. Nytt vul senare

• pp08

Tjorven. Det är ofarligt att flyga så tidigt!!
    Har själv flugit under ruvartiden. V4, v5, v8 etc utan fara.

• pp08

Nytt vul. Inte bra. Men fortfarande lite lite aktivitet. Storleken stämmer inte heller. Blodprov togs. Tillbaka nästa vecka. Om då ingen förändring är det kört.

• pp08

Ni som har testat länge in i graviditeten hur beter sig styrkan på strecket? När det först blir starkare och sedan lika stark som kontroll strecket och sedan starkare än kontrollstrecket. Händer det något mer därefter eller har det kvar samma styrka? Tänker på v6-7-8.

• pp08

Vi4: jag lämnade blodprov men får inte veta förran nästa blodprov. 1 prov säger ingenting men två visar om det går upp eller ner eller har stannat av. Lämnar nog blodprov tisdag em och vul onsdag fm. Ska tillbaka till gynmottogn/ gynakuten. Remiss för blodprov finns på provtagningen.

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?