Då ska vi se, det va lite att läsa :)
Zin: härligt att du är igång nu!! hejja hejja hejja :)
Maryhe: Skönt att du är klar med tentan. Wow vilken naprapat upplevelse, märkte zonterapeften någon skillnad? Hoppas det nu går bra med folikarna.
Skytten: vad bra det vände och blev bra!! Lycka till med ruvningen nu :)
Mamman030: Grattis till lyckat äp och idag hoppas jag du får ett toppen embryo tillbaka!!
Bengalen: ska bli spännande att få se skillnaden på antal ägg etc nu när du TCM:at så länge.
Tjorven: hoppas energin snart är tillbaka så du mår lite bättre.
Pp08: Grattis till plus!!
Tuva: att din kropp måste hålla på och strula med dig nu :( men å andra sidan så verkar den ju skärpt sig nu igen ;) precis som sist så styrde den ju upp sig tillslut!
Ciara: vilken karaktär din make har, men det är kanske inte så tokigt, lycka till med fortsatta ruvningen.
Hemulen: klart embryot gillar spa, det gör väl alla ;)
Linköping: Jag får ju då både gratulera och tyvärr beklaga :(
Sunseed: Tack för att du tillför så mycket positiv energi och glädje i tråden :)
Så en fråga eklart ;)
Jag får ut journalerna genom mina vårdkontakter på det jag gjort på KK etc men de privata får jag ringa extra om för att få ut, så blir det väl!?
Vi va inne och kollade lite på CFC hemsida igår och är överens om att vi kommer köra ett försök där i sommar om vi får ett bra bemötande och en bra plan. Vi tycker att ”hatching” verkar va nått för oss.
Jo en fråga till, va det inte där man kunde undersöka äggen lite närmare?? har för mig jag läst om nått sånt, stämmer det?
Hoppas jag inte missat någon, även om jag tycker jag lusläst så när det är så många dagar att ta igen så är det lätt att någon linker imellan
Tack för ni finns :)