• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Ego: tjuvtestade imorse och det va minus eklart, trodde inget annat heller för jag känner inget i kroppen men nyfikenheten tog överhand. Har ju ett par dagar på mig tills det är helt kört men...

Ja ja, jag ska åka till mamma i helgen så jag önskar er en trevlig helg alla fina {#emotions_dlg.flower}
  • MissBoring

Åh jag hade gjort vad som helt för att slippa en sån situation... 850 personer å jag längst fram... Haha då hade det blivit hispan för mig

Tack för peppingen Söte

linköping tror du får kosta på dig ett test, så håller jag tummarna!

myran hur har det gått för dig, tog du orrivellen?

• MissBoring

Söte, glömde ju säga Grattis förut Skäms

• MissBoring

men åh vad spännande det blev i tråden nu Glad

• MissBoring

jag som inte skulle va här i helgen för jag ska ha visning på mammas hus och vi ska kolla tapeter till nya lägenheten etc men nu måste jag ju kika in och se hur det går, för det lär nog bli ett test eller två imorgoon - hoppas jag :)
    Snart är tåget framme, skönt!

Ego: fått liten rosa blödning idag också så här är väl mensen på gång :(    Först hoppades jag det kunde va en nid blödning men det är ett par dagar för sent för den men å andra sidan är det ju inte förrän onsdag bim är så det är ju också lite tidigt med mens... jaja det visar sig så småningom! Idag har jag njutit av den blå himlen, solen, värmen och den snygga killen jämter mig Hjärta

• MissBoring

Ingen av mirakelchanserna som testat än??

• MissBoring
    Victoria71 skrev 2012-03-17 22:27:25 följande:
    MissB, Linköping o ni andra som undrar: testade idag och, nix, inget plus alls. Told you so ... Men! Vin till lördagsmyset, o medicin i kylen till nästa icsi, nu jäklar!!!

Äsch :-/ jag hoppades på mirakel, men snart så kommer ett mirakel med lite hjälp på vägen

Hoppas vinet iaf smakade bra kram till dig!
  • MissBoring

Tjorven jag rekommenderar också kbt, jag fick hjälp att ändra focus med en annan grej å jag tänker fortfarande ( mer än 5 år efteråt) på det jag lärde mig. Tyvärr kan jag inte Sthlm :-/

Skytten. Hoppas du kan kolla dig idag å att det går bra!

Hemulen. Tänk vad bra kroppen har fullt upp så fet får boa sig ifred lycka till

• MissBoring
    linköping68 skrev 2012-03-19 14:01:11 följande:
    Tänkte bara meddela att ni och jag får hållas på sträckbänken ett tag till ang om jag eventuellt, möjligen, kanske kan börja tro på mirakel.....

Kom överens med maken om att gravtesta tillsammans och nu sticker jag iväg och jobbar och är inte hemma förrens på torsdag kväll. Och då sticker vi direkt på en kortare resa så det blir inte till att testa än. Kanske blir det först på söndag. Då blir det massa att läsa ifatt härinne.

Kram till er alla fina

Neeej å jag som tänkte skriva att du måste testa snart för jag spricker snart av nyfikenhet jaja men ha en trevlig resa då
  • MissBoring

Måste få börja med att säga jag blev riktigt glad för din skull Skytten

kul med flera ruvare i tråden igen, hoppets lampa lyser starkare då

ego: äntligen ringde läkaren idag, men antingen är hon helt förvirrad el så har hon fått skäll av chefen för nu va hon inte alls längre intresserad av att hjälpa mig/oss. Proverna såg alla bra ut å inga proppar hade gått till någon moderkaka. Men å andra sidan så hade hon pratat med chefen (som har lång erfarenhet...) som sagt att jag kanske inte haft några mf utan bara kemoska mf!...??? Men om jag bara har haft kemiska mf (enl dem) hur kan dom då utläsa att jag inte haft någon propp i moderkakan.... Då har jag väl aldrig haft någon moderkaka!?? Hur jä%la motsägelsefullt som helst! Enda dom kunde rekommendera mig va att ta ett blodprov å kolla ev kromosomfel, men det kunde inte dom hjälpa mig med för jag är för gammal. Deras gräns går vid 38... Tror allt ligger där. När chefen fick reda på hur gammal jag är (40) så fick läkarn inte hjälpa mig mer! Usch jag känner mig helt diskriminerad å bortkastad :'( hon skulle iaf skicka hem proverna till mig så jag får dem själv. Hon hade också skickat till min gyn så nu får han också vatten på sin kvarn att det inte går att hitta fel utan det är min ålder... Vill bara tillägga att visst kan jag väl haft kemiska mf men det måste väl också bero på nått?? Å ett är iaf bekräftat av läkare så det så!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?