IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Skytten skrev 2012-04-07 21:31:48 följande:
En annan sak som känns så konstigt, det är att jag inte är ledsen. Jag trodde att jag skulle bryta ihop men hela processen, behandlingen och ruvningen har varit värst - att nu stå inför faktum att det är över är som att sätta en punkt som jag så länge behövt. Ni vet att det varit en kamp för mig med alla rädslor för det ena och det andra och nu kan jag andas igen. Jag önskar att jag haft en annan styrka för då hade jag nog försökt igen m tanke på mina bra resultat. Men det finns också en skön styrka i att känna sig själv och sina begränsningar. Och jag gjorde det jag sagt att jag skulle. Så nu får jag leva med den här nya förutsättningen och det ska faktiskt bli så skönt! Jag hoppas att jag inte trampar på någons tår nu för att jag säger att det är skönt att nå ett avslut. Men det är min värld nu. Och jag ska hålla tummarna för alla er underbara kvinnor som kämpar så hårt! Ni har varit helt fantastiska och även om jag lämnar tråden nu så kommer jag besöka er då och då. Den är ju lite beroendeframkallande. Lycka till nu alla!Skytten. Det är tråkigt att läsa om ditt beslut men det känns samtidigt skönt också. Hoppas jag också kommer känna så när det är dags för mig att sätta punk, om det skulle va så att det blir innan det blir bäbis. Mina tår är iaf inte platta
Hoppas du får njuta av våren i lugn å ro! (om det inte innebär att du är låghormonare eklart!) Kram