IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Mary: men det är Ovitrelle som är hcg-sprutan du ska ta efter ET som du kan köpa på kliniken så då är allt löst!
Mary: men det är Ovitrelle som är hcg-sprutan du ska ta efter ET som du kan köpa på kliniken så då är allt löst!
Lycka till Syskon!!
Victoria: du kan testa antikoppar (Trak, TPO, IgM, IgG, kardiolipin osv) men det är tyvärr ingen måttstock på om du "kvalar in" eller ej eftersom det inte är samma prover och väldigt många testar bra på dem men inte på de noggranna tester som tas i Chicago och som visar immunologiska problem i våra sammanhang, dvs för graviditet (TNF-alfa, NK-celler & CD-markörer). De proverna kommer du inte att få ta här.
Anne: vi hade det uppe här för ett tag sedan och var väl inte riktigt överens Jag tror att man ska vara försiktig med en del saker och om jag inte minns fel så är det nono på lakritsrot & graviditet.
Jag skulle vilja säga till alla att inte gå nuts på alla tillskott och vara lite försiktig med intaget. Nu har dhea varit väl på tapeten denna vecka och det är ingen dum idé men var försiktiga med att blanda in en massa annat. Jag tror tex inte att både dhea & 7-keto är jättelyckat och inte heller bidrottninggelé, Rosenrot, örter osv. Jag tror att välbefinnande är av större vikt och det finns inte i piller. Mixning & överdosering kan slå fel och biverkningarna av en del saker kan vara negativa istället (för tex binjurar, sköldkörtel osv). Jag vet, jag vet hur gärna alla vill lyckas men glöm inte att tänka på mat, motion, sol, frisk luft, vila & kärlek också
Underverket: beklagar verkligen
Sunseed: jadå och jag är inte helt obekväm med den tanken. Jag säger kanske helt annorlunda den dagen det är helt kört. Men just nu är det en verklighet som jag förlikat mig med och den skrämmer inte mig. Jag är så otroligt lycklig över allt annat jag har i livet och att jag till slut fann mannen i mitt liv, det betyder oerhört mycket. Det finns många som inte ens har någon att försöka med och där befann jag mig för några år sedan. Jag väljer att vara lycklig för allt det jag har än olycklig över det jag inte har, livet är så kort och kan ändras så fort. Jag ska dock kämpa in i det sista men vill det sig inte så kämpade jag iaf in i det sista...
Men Anne... nu blir jag heeelt tårögd...!! Är det verkligen sant?! Men guuud så underbart!!! Du ser!! WoW!!! Shit, shit, shit!!!! Så galet wundernice!!!
Är här i allra högsta grad - särskilt när det händer såna underbara saker!!! Hemma efter en lång arbetsdag och såna här nyheter kan man ju inte missa Har svarat dig
Skål, skål, gissa vad jag har i mitt glas :)) rätt svar vinner ett plus hahahaha :)
Haha, men en bra sådan och mår man illa under tiden så han man smygsmakat