• Enya70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

turlid70 skrev 2011-05-24 11:44:30 följande:
    Min mage är inte lika svullen idag som igår och det känns att den är på väg till normalt läge. Tyvärr känner jag inga andra symptom och det gör mig så oerhört orolig. Förra gången när jag fick MA så försvan plötsligt alla mina grav symptom en dag och jag visste att något gick fel, den känsla har jag just nu och jag är på gränsen till en psykisk kollaps. Vet inte hur jag ska överleva dagen....
    Åh Turlid tror säkert att allt är bra men förstår hur orolig du blir. Symptomen kommer ju och går så sannolikheten för att allt är toppen därinne är stor. Styrkekram till dig Hjärta
  • Enya70
    Zinfandel skrev 2011-05-24 13:08:35 följande:
    Dagens mantra: Jag ska göra gravidlistan längre!

SkrattandeSoligGravidPlusSkrattandeTomte (där kom Tomten med också Flört jag tror på honom!!!)
    Super, jag hänger på och reciterar för mig själv Solig
  • Enya70
    Fjällsippan skrev 2011-05-24 13:36:39 följande:
    Min mun upprepar ovan mantra, men min livmoder viskar tyvärr något annat... 
    Fjällis, nu håller vi hoppet uppe!!! När jag plussade i somras var det enda gången jag verkligen trodde det var kört. Lyckokramar vännen Hjärta
  • Enya70
    kattenizze skrev 2011-05-24 18:38:45 följande:
    Enya: Jag är i vecka 10, 9+0 idag. Jo men jag tror iofs inte att det är nån fara egentligen, förra graviditeten blödde jag som en stucken flera gånger...och det gick ju bra. Det jobbiga i hela den här processen vilket jag delar med alla härinne, är ju att man inte kontrollera nånting...och det är ju speciellt jobbigt om man som jag är en "duktig flicka" med stort kontrollbehov...Naturen har sin gång vare sig vi vill det eller inte! (oftast inte när det gäller oss). Jaja.
    Hur mår du själv? Några känningar än?
    njae, lite ont i magen och ömma tuttar men det är ju säkert proggisarna. Man får ju alla möjliga symptom av dem. Åh jag vill verkligen att det ska gå vägen den här gången. Hoppas hoppas Drömmer
  • Enya70
    Zinfandel skrev 2011-05-24 19:43:06 följande:
    No Ka Oi: snart TD! Läget..?!
    Undrar också...
  • Enya70

Nu ska jag äta färsk ananas, inklusive stock.
    Perfekt för oss som är i början av ruvningen
    Tur att det är så gott Tungan ute

• Enya70
    Inanna Li skrev 2011-05-25 11:12:54 följande:
    Tack för alla tummar och lyckönskningar! Denna gamla höna på 42 år och 8 månader lyckades värpa ut hela 13 ägg. Tack goda gudinna för högre dos och en sprutdag extra! Hoppas nu att flera ägg blir fint befruktade tills på fredag. Återföring kommer ske kl 11.15. Jag är så lycklig Kyss! Vilken skillnad mot för två månader sen!
    Fantastiskt bra Inanna! Nu håller vi tummarna för fin befruktning.
    Nu får du vila och ta det lugnt resten av dagen Hjärta
  • Enya70
    Mia69 skrev 2011-05-25 12:34:06 följande:
    Hej på Er!
    Har inte varit inne på tråden på ett tag och skall försöka läsa ikapp.

Inanna: Är också hemkommen från äggplock!!! och vi måste ju ha varit där samtidigt ser jag nu (eller?). Tänkte att det kunde vara du som var där för jag visste att du hade äggplock idag men var osäker på vilken tid du hade. Det kändes lite "privat" att sticka in huvudet bakom draperiet och fråga om du möjligen var Inanna. Det kunde ju ha varit någon annan... FörvånadMan mår ju inte så jättebra efter ett äggplock (i alla fall inte jag).

STORT grattis till ditt äggplock idag. Jag visste att dina glansdagar inte var över! Skrattande

Denna gammelhönan på 42 år och 3 månader lyckades också värpa ut 13 ägg och jag är INTE överstimulerad denna gången. Jobbigt äggplock var det idag tyvärr, men nu är det gjort.
    Men oj, du också. Grattis vilket toppenresutlat. Vilka prakthönor ni är Flört
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?