chichisita skrev 2011-05-21 22:33:42 följande:
Det var jättelängesen jag var inne på tråden. Maken sitter med ett nytt konsultuppdrag och monopoliserar helt vårt enda internetmodem och på jobbet är FL spärrat.
Jag är nu i vecka 8+2. Jag fortsätter att vara livrädd för att något ska gå fel och med jämna mellanrum får jag för mig att det är kört. Jag ångrar att jag bad Kattenizze dela med sig av sitt illamående för under den senaste tiden har jag verkligen haft tillräckligt av den varan själv. Nu har jag dessutom fått en maginfektion vilket har gjort att illamående har skjutit i höjden. Sen igår morse har jag knappt klarat att ta mig upp ur sängen. Det är bara upphåll i illamåendet medan jag äter och det kan jag ju inte göra hela tiden (är redan stor som ett hus eftersom jag är så svullen om magen). Dessutom kan jag bara äta några få saker. Soppa, grönsaker, frukt, bröd och kex är det enda som går ned. Men nu ska jag få medicin mot illamåendet så då blir det förhoppningsvis bättre.
Kattenizze: Hur går det för dig? Har illamåendet lättat? Har du gått upp i vikt nått ännu?
Turlid: Vad är det jag hör!!!! Vad kul!!! Jag visste väl att det var bebis på gång för dig den här gången!
Åh vad kul att höra från dig Chichisita. Jag har varit lite orolig för dig och undrat hur det har gått.
Jag antar att det nu inte är strikt sängliggande som gäller. Tog du HCG prov och var det normalt?
Fortsätter hålla tummarna att allt ska gå jättebra.
Kramar